Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:585
Z toho za letošní rok:64
Stále v řešení:83
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 79 stížnostech.

#81522Stracený , odcizený balík

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

11 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2025, před 11 dny

Michaela Marešova

Znění stížnosti

Dobry den, rada bych si stěžovala na zasilkovnu, už po druhé mi stratili nebo odcizili balík, prvni balík byl v hodnotě 7 tis a teď 3 tos. Nikdo neví kde je, komunikace špatná . Četla jsem že nejsem jediná . A řekli že kompenzace když se nenajde jsou 300 Kč. To je vtipné . Objednala jsem si z eshopu šaty nesedeli mi , na druhý den , jsem pokomunikaci odeslala zpět a jim přišli špinavé , smradlavé zničené boty . Místo mého baličko s šaty . Chtela jsem to řešit s ředitelem nebo z vedením , nebylo mi umožněno. Tak že e-shop mi nemůže vrátit peníze , za vrácené zboží . V příloze pošlu fotky co přišlo e-shopu . Co mi dnes na mail poslal


Produkt

Mohu doložit veškerou komunikaci, číslo účtu kam jsem posílala peníze , e-shop nazev 3v1 šaty 2500 Kč plus peníze 150 dopravce


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit po zasilkovne tu částku o kterou mě připravili


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2025 15:10, před 10 dny

Dle obchodních podmínek společnosti platí, že Zásilkovna odpovídá oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození nebo úbytku obsahu zásilky v průběhu přepravy. Zásilkovna škodu nahradí, neprokáže-li, že vznik škody nemohla odvrátit.

Zásilkovna odpovídá za škodu vzniklou na zásilce, a to pouze za škodu skutečnou.

Dále je zde uvedeno, že pokud odesílatel nezvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za škodu vzniklou na zásilce, jejíž místem doručení je výdejní místo nebo Z-BOX, do částky 300,- Kč. Pokud odesílatel zvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za skutečně vzniklou škodu až do výše udané hodnoty zásilky. U zásilek, jejichž místem doručení je jiná konkrétní adresa příjemce, odpovídá Zásilkovna vždy za skutečnou škodu až do výše 10.000,- Kč.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.4.2025 15:03, před 9 dny

Dobrý den, paní Marešová, mrzí nás, že došlo k záměně vaší zásilky. Je rozhodně dobře, pokud situaci již řešíte s kolegy. Udělají nyní, co bude v jejich silách, aby zásilku dohledali a co nejdříve doručili na místo určení. Co se týče případné kompenzace, pokud by se to nepovedlo, její výše bude určena podle toho, jak byla zásilka ohodnocena během odeslání. Základní hodnota všech zásilek je nastavena na 300 Kč, proto pokud posíláte zboží s hodnotou vyšší, doporučujeme využít službu Kompenzace hodnoty zásilky. Budete tak mít jistotu, že vám v případě uznané reklamace bude vyplacena odpovídající částka. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.