Počet nahlášených stížností: | 3261 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 0 |
Mgr. Ludmila Laura Janderková, Šafaříkova 1320, 676 02 Moravské Budějovice
Česká pošta, s.p.
Politických vězňů 909/4
225 99 Praha 1
Moravské Budějovice dne 07. 04. 2025
STÍŽNOST na řidiče České pošty, s.p. - NEULOŽIL ZÁSILKU NA POŠTĚ - svévolně ji vrátil odesílateli
Podávám tímto stížnost na dopravce Česká pošta, s.p., na řidiče, který dopravoval zásilky dne 03. 04. 2025 v Moravských Budějovicích.
Zásilku č.: DR7227655862F v uvedený den řidič České pošty při nezastižení adresátem, NEULOŽIL na příslušnou pobočku České pošty.
Namísto uložení uvedené zásilky při nezastižení, řidič České pošty BEZDůVODNĚ a SVÉVOLNĚ zásilku vrátil zpět odesílateli.
Zároveň řidič na uvedené tel. číslo a na uvedenou mailovou adresu na zásilce, adresátovi nezaslal oznámení o uložení zásilky na příslušné pobočce České pošty.
Protože neoznámená a bezdůvodně vrácená zásilka obsahovala důležité zboží, které již nelze u odesílatele náhradně objednat, budu po České poště požadovat náhradu, mé osobě, protiprávním jednáním řidiče pošty, způsobené škody.
Žádám Českou poštu s. p. o prošetření mé stížnosti a podání mi zprávy ve věci zjednání nápravy v zákonem stanovené lhůtě.
Zároveň Českou poštu žádám o náhradu, mně způsobené škody ve výši hodnoty bezdůvodně a svévolně vrácené zásilky v částce 1025,- Kč, fakturu zašlu na vyžádání.
Zdola zasílám oznámení o přijetí označené zásilky Českou poštou, což bylo jediné oznámení, které jsem emailem od České pošty obdržela.
Oznámení o uložení zásilky při nezastižení adresátem, jsem již neobdržela, řidič zásilku bez mého vědomí, svévolně a bezdůvodně, vrátil zpět odesílateli.
Čekám na podání mi zprávy.
S pozdravem
Mgr. Ludmila Laura Janderková
---------- Původní e-mail ----------
Od: Česká pošta
Komu: janderkova.l@seznam.cz
Datum: 2. 4. 2025 7:38:22
Předmět: Přijali jsme Vaši zásilku DR7227655862F
Logo Česká pošta
English version follows
Přijali jsme Vaši zásilku
Vážený zákazníku,
přijali jsme zásilku, kterou Vám budeme doručovat.
Druh zásilky: Balík Do ruky
Číslo zásilky: DR7227655862F
Odesílatel: Lidl Česká republika s.r.o.
Předpokládané doručení: 3. 4. 2025
Adresa doručení: Gagarinova 1128, Moravské Budějovice, 67602
Zásilku si můžete nechat uložit rovnou na poště nebo v Balíkovně
Sledujte svoji zásilku
Stáhněte si mobilní aplikaci České pošty
S přáním příjemného dne
Vaše Česká pošta
Postih řidiče České pošty, s. p.
Náhrada mně způsobené škody svévolným vrácením neuložené zásilky na pobočce pošty, ve výši 1025,- Kč.
Viz faktura:
Faktura
lidl.cz · Nárožní 1359/11 · 158 00 Praha
Laura Janderková
Šafaříkova 1320
CZ-676 02 MORAVSKÉ BUDĚJOVICE
Objednávka ze dne: 28.03.2025
Datum vystavení faktury: 02.04.2025
Číslo objednávky: 3268392933
Číslo zákazníka: 1372228897
Číslo faktury: 9102468801
DUZP faktury: 01.04.2025
Navštivte nás na Strana 1 / 2
Lidl Česká republika s.r.o., Nárožní 1359/11, 158 00 Praha 5
IČ: 26178541, DIČ: CZ26178541
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským
soudem v Praze pod sp. zn. C 392174.
Děkujeme za Vaši objednávku!
Vážený zákazníku, vážená zákaznice,
děkujeme za Váš zájem o naši nabídku a přejeme Vám mnoho radosti s našimi výrobky. Níže naleznete přehled
fakturovaného zboží.
Dodací adresa:
Coop družstvo HB
Gagarinova 1128
CZ-676 02 MORAVSKÉ BUDĚJOVICE
Číslo
výrobku
Označení výrobku Sazba
DPH
Množství Sleva Jednotková
cena Kč
Cena Kč
100383370004 esmara® Dámské punčochové kalhoty
100 DEN (XL (48/50))
IAN: 464660
21 % 1 6,00 59,90 53,90
100381105001 LIVERGY® Pánská kožená peněženka
(černá)
IAN: 457617
21 % 1 10,00 99,90 89,90
100381863003 CRIVIT Dámská termo mikina (černá, M
(40/42))
IAN: 457554
21 % 1 23,00 229,90 206,90
100381863011 CRIVIT Dámská termo mikina (oranžová,
M (40/42))
IAN: 457554
21 % 1 23,00 229,90 206,90
100381105002 LIVERGY® Pánská kožená peněženka
(hnědá)
IAN: 457617
21 % 1 10,00 99,90 89,90
100382896002 AURIOL® Dámská dárková sada (zlatá)
IAN: 456341
Recyklační příspěvek:
3,050 Kč/kus
Celk. recyklační příspěvek:
21 % 1 8,00 79,90 71,90
Objednávka ze dne: 28.03.2025
Datum vystavení faktury: 02.04.2025
Číslo objednávky: 3268392933
Číslo zákazníka: 1372228897
Číslo faktury: 9102468801
DUZP faktury: 01.04.2025
Navštivte nás na Strana 2 / 2
Lidl Česká republika s.r.o., Nárožní 1359/11, 158 00 Praha 5
IČ: 26178541, DIČ: CZ26178541
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským
soudem v Praze pod sp. zn. C 392174.
Číslo
výrobku
Označení výrobku Sazba
DPH
Množství Sleva Jednotková
cena Kč
Cena Kč
3,050 Kč
100382896003 AURIOL® Dámská dárková sada
(zelená)
IAN: 456341
Recyklační příspěvek:
3,050 Kč/kus
Celk. recyklační příspěvek:
3,050 Kč
21 % 1 8,00 79,90 71,90
100382896004 AURIOL® Dámská dárková sada (světle
růžová)
IAN: 456341
Recyklační příspěvek:
3,050 Kč/kus
Celk. recyklační příspěvek:
3,050 Kč
21 % 1 8,00 79,90 71,90
100382896005 AURIOL® Dámská dárková sada (bílá)
IAN: 456341
Recyklační příspěvek:
3,050 Kč/kus
Celk. recyklační příspěvek:
3,050 Kč
21 % 1 8,00 79,90 71,90
100383268001 AURIOL® Pánská dárková sada (černá,
stříbrný náramek)
IAN: 456338
Recyklační příspěvek:
3,050 Kč/kus
Celk. recyklační příspěvek:
3,050 Kč
21 % 1 10,00 99,90 89,90
Celkem k úhradě 1025,00
Fakturovaná částka bez DPH 21% DPH 21% Celkem s DPH
Kč 847,11 Kč 177,89 Kč 1025,00
Zvolený způsob platby: Platba platební kartou Kč 1025,00
Zdraví Vás
Váš tým Lidl
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.l