Počet nahlášených stížností: | 587 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 85 |
13. 03. 2025 - odesláno
14. 03. 2025 - dorazila na depo Hůry, ze kterého měla vyjet k nám na VM
18. 03. 2025 - vycestovala opakovaně do Nučic, kam vůbec neměla vyjet a došlo zde k poškození
20. 03. 2025 - přišel mail o vytopení zásilky
bohužel Vás musíme informovat, že Vaše zásilka *** byla v průběhu přepravy označena za poškozenou a v tuto chvíli je směřována zpět k Vám v podobě standardní vratky.
V případě, že budete chtít uplatňovat nárok na náhradu škody dle platných VOP, je nutné podat písemnou reklamaci prostřednictvím webového formuláře https://reklamace.zasilkovna.cz/. Zároveň Vás však musíme informovat, že pokud Vámi odeslané zboží není v souladu s VOP, reklamace nemusí být uznána.
-----
reklamace nebyla uznána protože zde údajně došlo k B2B obchodu a porušili jsme přepravní podmínky. Já nechápu, co mají přepravní podmínky společného s tím, že se zásilka vytopí. NIKDE v podmínkách není uvedeno, že má bát obal vodotěsný.
Mimo to vše zásilka která byla vytopená byla v Nučicích zabalena do plastové streč folie, čímž vlhkost po dalším týdnu cestování kompletně prostoupila archem a vše zničila. Škoda je přes 10tis.
Prosíme o náhradu hodnoty zásilky.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz je spotřebitelskou platformou. Dle popisu společnost u reklamace uvedla, že se jedná o vztah mezi podnikateli, stěžovatel však nepíše, že by byl podnikatelem. Vycházíme proto z toho, že se jedná o spotřebitelský vztah.
Dle obchodních podmínek společnosti platí, že Zásilkovna odpovídá oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození nebo úbytku obsahu zásilky v průběhu přepravy. Zásilkovna škodu nahradí, neprokáže-li, že vznik škody nemohla odvrátit.
Zásilkovna odpovídá za škodu vzniklou na zásilce, a to pouze za škodu skutečnou.
Dále je zde uvedeno, že pokud odesílatel nezvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za škodu vzniklou na zásilce, jejíž místem doručení je výdejní místo nebo Z-BOX, do částky 300,- Kč. Pokud odesílatel zvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za skutečně vzniklou škodu až do výše udané hodnoty zásilky. U zásilek, jejichž místem doručení je jiná konkrétní adresa příjemce, odpovídá Zásilkovna vždy za skutečnou škodu až do výše 10.000,- Kč.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.