Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81528Neslušný řidič

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2025, před 7 dny

Martin Balák

Znění stížnosti

Dobrý deň, Dňa 7.4.2025 som objednal pre dve kamarátky bol Z adresy Havelková 112/20, Brno na adresu Jihlavská 755/27. Brno. Vodič prijal jazdu vyšli sme von a čakali na neho. Došiel cca v predurčený čas. Auto na prvý pohľad nevyzeralo najnovšie no to nie je chyba. Šofér sa počas jazdy začal baviť o dorogách čo kamarátky znepokojilo. Potom prešiel na červenú na čo ho upozornili. Vodič sa nahneval zastavil a ani ich nedoviezol na určenú adresu. Na na hodnotenie mi dal podľa slov známych jednu hviezdičku a odišiel. Boli teda nútené objednať si ďalšieho prepravcu aby sa dostali tam kam potrebovali. Som znepokojený že podobný vodič je u vás zamestnaný. Za skoré vyriadenie mojeho problému voopred ďakujem.


Produkt

Vodič sa volal Patrik a jazdil na škode Octavia čiernej farby. SPZ: 4P24093. Podla BOltu jazdil pod dopravcom: AAA Reality Investice s.r.o.


Požadované řešení

Požadujem vrátenie peňazí za prvú jazdu alebo dílčí část za to že jazda neprebehla v poriadku a nebola ujdená celá plánovaná trasa.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2025 07:51, před 7 dny

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o. je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.

Pokud spotřebitel zadal jízdu na určitou adresu a aplikace mu tuto cílovou destinaci potvrdila, měl být taktéž do tohoto cíle dovezen. V opačném případě je vhodné uplatnit reklamaci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.