Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#8153Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2015, před 9 lety

Martina Belková

Znění stížnosti

Dobrý den, 10.8. 2015 jsem poslala do firmy Alza k reklamaci tablet. Hlavní jeho závada byla, že se nedobíjel a tím pádem nefungoval. Tablet jsem posílala z pošty, ale ne přes podací lístek. Do dnes jsem nedostala žádné vyjádření. Kupovali jsme ho přes internet. Napsala jsem jim již několik slušných emailů. Nedá se s nimi vůbec domluvit. Neustále mně píší, že když nemám číslo podacího lístku, že se reklamace nedá dohledat. Pokaždé mně na email odepisuje jiný nějaký pracovník alzy. Dokonce mně kdosy napsal, že se dá tablet dohledat když zadám i jiné info., tak jim je napíšu, ale potom zase odepíše někdo, kdo napíše, že chce číslo podacího lístku. je to pořád dokola. Myslíte, že je tato situace řešitelná??? Děkuji Belková Martina Tablet byl posílaný z adresy Belka Pavel Jiráskova 354 Kyjov 69701 bylo tam uvedeno manželovo tel číslo 732 356 522 a taky jeho email belka.pavel@seznam.cz


Produkt

Tablet Acer Iconia One 7 16GBčerný Sériová čísla NC020b4d:NTL4DEE00241705C6F6900WZ377d LICXXWZ377d52-047945


Požadované řešení

Jedná se mně pouze o nějaké vyřešení reklamace a nebo info o reklamaci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2015 10:54, před 9 lety

Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Dle Reklamačního řádu společnosti Alza.cz a.s. je možné reklamované zboží odeslat na adresu prodávajícího (Alza.cz – reklamace, VGP Park, hala H2 -GATE 30, Do Čertous 2658/1, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice). Není zde uvedeno, že by pro přijetí reklamace byl vyžadován podací lístek. To by také bylo nepřiměřené ujednání, ke kterému se ve spotřebitelských smlouvách nepřihlíží.

Pokud společnost převzala zásilku se zbožím a nepředala ho k reklamačnímu řízení, drží věc neoprávněně, neboť k tomu nemá právní důvod. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení a společnost má povinnost vydat věc zpět svému vlastníkovi.

Platí vyvratitelná právní domněnka o dojití zásilky odeslané s využitím provozovatele poštovních služeb. Má se za to, že taková zásilka došla druhé straně třetí pracovní den po odeslání. Tento den je tak považován za den, kdy byla reklamace uplatněna. Rozhodující bude prokázat, že zboží bylo k reklamaci opravdu odesláno. Prodávající má na vyřízení reklamace 30 dnů. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od ní odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.11.2015 10:33, před 9 lety

Vážená paní Belková,

velmi mě mrzí vzniklá situace. Bohužel do dnešního dne jsme však tuto zásilku neobdrželi. Ověřovala jsem informace i podle sériového čísla tabletu a stejně tak jsem nechala prověřit, zda se zásilka nenachází nezpracovaná na našem oddělení reklamací. Je mi to však velmi líto, ani jedna z variant nevedla k dohledání zásilky.

Můžete prosím prokázat, že bylo zboží k reklamaci odesláno? Pokud bychom měli podací číslo zásilky, je možné zásilku nechat dohledat u České pošty.

Předem děkuji a přeji Vám pěkný den

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.11.2015 11:05, před 9 lety


Martina Belková

Dobrý den, zásilku jsem určitě odesílala na vaše reklamační oddělení, kterou mně řekli vaši operátoři na tel. Opravdu nemám čas, chuť ani nervy na to si něco vymýšlet. Byla to moje chyba, že jsem si ten blbý lístek nevyplnila. Podle názorů na int. na firmu Alza jsem pochopila až v poslední době, že je to beznadějné něco vůbec řešit s reklamací má spousta lidí problémy. Pokud si tam něco objednáte jsou velmi ochotní a vše je rychle vyřízené v opačném případě je to u většiny případů velmi špatné. Nikomu tuto firmu určitě nedoporučím a budu se zapojovat do diskuzí a hodnocení na int. jen negativně. Pokud by se náhodou tablet někde objevil byla bych tomu ráda. Někdo tam psal, že jeho reklamace trvala čtyři měsíce. DTestu děkuju za ochotu. Belková Martina

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2015 14:53, před 9 lety

Jak již bylo zmíněno výše, k domožení se svého práva bude nutné prokázat, že zboží bylo opravdu k reklamaci odesláno. Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitelku, která má možnost se k případu znovu vyjádřit, případně jej ohodnotit a uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2015 22:34, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2016 08:30, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti se k případu vyjádřit. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.