Společnost


HK Yingpai International Supply Chain (tyasonm.com)

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#81533Podvodná zásilka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2025, před 11 dny

Jaroslav Čada

Znění stížnosti

Dnes jsem obdržel na dobírku dětskou bundu




Objednávka Bundy

Místo bundy kterou jsem si objednal
【TOMMY HILFIGER】Pánská bunda z hovězí kůže(vhodné pro jaro a podzim)
místo ní jsem obrdržel děckou plátěnou bundu

Žádám o urychlené navrácení peněz na můj účet



S pozdravem
Jaroslav Čada


Produkt

viz webovou stránku : https://www.tyasonm.com/products/2025-new-777-102ym?cfb=fcea6827-aa06-4f7f-8ffe-07c6cf3b51db&ifb=fcea6827-aa06-4f7f-8ffe-07c6cf3b51db&scm=search.v39.101.102.103.104&score=0.5&spm=..search.search_1.2&utm_medium=paid&utm_source=fb&utm_id=120220327826580586&utm_content=120220327831740586&utm_term=120220327831690586&utm_campaign=120220327826580586&fbclid=IwY2xjawJKBfVleHRuA2FlbQEwAGFkaWQBqxvAjZusegEdkX7GIuBTZiHOt70K6hum14Ovla01aPLh_gpyEL0j8uEkACZdNP6-NXH8_aem_KzfC3OqZ6ZaFkVyBDYsEKA&variant=c0fc5b92-aec5-435b-a52b-d9d9e4f0be6b


Požadované řešení

Okamžitou platbu zpět na můj účet . Platba byla provedena platební kartou na DPD přes ALZA BOX dne 8.4.202 kole 14.50 hod
S pozdravem Jaroslav Čada


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2025 16:09, před 8 dny

Dříve jsme uváděli, že se v případě společnosti jednalo o přepravce. Na základě nových skutečností se domníváme, že by se mohlo jednat o odesílatele.

Jako provozovatel webu není uveden nikdo, stránky jsou tedy zcela anonymní a spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva.

Obecně k odstoupení od smlouvy a k reklamaci dle českého práva:
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, do 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. V případě odstoupení od smlouvy bez udání důvodu hradí spotřebitel poštovné směrem k prodávajícímu.

V návaznosti na odstoupení od smlouvy má prodávající povinnost spotřebiteli dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Mimo to platí, že pokud bylo dodáno jiné zboží (v tomto případě neodpovídající popisu), jedná se o vadu. V takovém případě může spotřebitel vadné zboží reklamovat dle § 2169 občanského zákoníku a požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu. Spotřebitel má také v případě uznané reklamace dle § 1924 občanského zákoníku nárok na náhradu tzv. nutných nákladů spojených s reklamací. Těmi jsou poštovné nebo úhrady cestovních nákladů.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může taktéž využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Před využitím e-shopů a zaplacením spotřebitelům doporučujeme, aby si zjistili podstatné informace (jako jsou provozovatel e-shopu, zda je možné věc vrátit, jakým způsobem, na jakou adresu a dokdy by měly být peníze vráceny na účet) a ověřili si e-shop či prodávajícího, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.

Z výše uvedeného vyplývá, že spotřebitel má (dle českého práva) právo od smlouvy odstoupit, či zboží reklamovat, ale vzhledem k tomu, že nevíme, s kým spotřebitel smlouvu uzavřel a komu by měl odstoupení od smlouvy či reklamaci adresovat, je šance na uplatnění práva minimální.

Pokud by se jednalo o subjekt sídlící v EU,doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek evropskyspotrebitel.gov.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.gov.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
evropskyspotrebitel.gov.cz

Jestliže by se jednalo o zahraniční podnikatelský subjekt sídlící mimo EU, nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.