Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#8154Odstoupeni od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2015, před 9 lety

Iveta Mernová-Šillerová

Znění stížnosti

Zakoupena sim karta paušal a druhy den jsem chtela odstoupit od smlouvy,prala jsem si dobijeci a řekli že nemam jinou možnost než zaplatit pokutu,což nesouhlasim byl to nakup pod tlakem,již mesic vyřizuji a nikam to nevede :(


Produkt

sim paušal


Požadované řešení

prejiti na dobijeci sim bez pokuty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2015 11:58, před 9 lety

V daném případě bude záležet, zda byla smlouva uzavřena v obchodních prostorách společnosti (na pobočce), mimo ně nebo distančním způsobem. Byla-li smlouva sjednána distančním způsobem (přes internet, telefonicky, atd.) nebo mimo obchodní prostory, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dní a to bez udání důvodu. Tato lhůta počne běžet následující den ode dne, kdy spotřebitelce bylo poskytnuto úplné znění smlouvy (buď v listinné, nebo elektronické formě).

Pokud však byla smlouva uzavřena na pobočce, nemůže spotřebitelka uplatnit toto právo. Vypovědět smlouvu uzavřenou na dobu určitou je možné, avšak společnost si může nárokovat úhradu za předčasné ukončení smlouvy. Výše úhrady nesmí být vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, nebo jedna pětina součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, a výše úhrady nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek.

Spotřebitelka by mohla namítat neplatnost smlouvy, pokud by byla uvedena druhou stranou v omyl o rozhodující okolnosti. Takovou okolností by mohla být informace o tom, zda se jedná o závazek na dobu určitou nebo neurčitou. Spotřebitelka však musí tuto skutečnost prokázat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.11.2015 16:56, před 9 lety

Dobrý den,

vše podstatné už je zde zmíněno dTestem.

Neuvádíte zde však žádné identifikační údaje, proto nedokážu přesně odpovědět na tento případ. Pokud byste měla zájem, pošlete mi rodné číslo, na které byla smlouva sjednaná, prostřednictvím naší webové aplikace dostupné na www.o2guru.cz/guru. Zjistím stav smlouvy a doporučím další postup.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2015 09:06, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.12.2015 11:10, před 9 lety


Iveta Mernová-Šillerová

Dobrý den,jak pisete není možné zrušení bez pokuty,ale přesto ji ruším.Poučení pro dny další, nikdy neuzavirat smlouvy na místě určeném, ale online nebo telefonicky.Jen ještě jedno upozornění pro ostatní!!!02 prodlouží vaší smlouvu automaticky a na fakture je tato informace psána neviditelným písmem :-( Pokud fakturu opravdu nezkoumate řádně tato informace vám unikne,vím to z vlastní zkušenosti, jsem upsana i na druhém čísle opět na 2roky:-( :-( :-(
Děkuji dTestu za pomoc při řešení problému.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.12.2015 10:34, před 9 lety

Doplním, že smlouva je vždy uzavíraná se souhlasem s automatickým prodloužením závazku pro zachování zvýhodněných cenových podmínek tarifu. Tento souhlas je možné kdykoliv v průběhu trvání smlouvy zrušit.
Je důležité se seznámit s podmínkami smlouvy před podpisem (rozhodně se nejedná pouze o naši společnost), které jsou přehledně uvedeny v tiskopisech.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.12.2015 18:25, před 9 lety


Iveta Mernová-Šillerová

Hodnocení: