Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Nechci už dále pokračovat v této akci a proto tímto odstupuji od mnou uzavřené smlouvy o nákupu následujícího zboží VIP členství,poskytnutí následující služby VIP členství. Objednáno dne 24.10.2015 obdrženo dne 25.10.2015 Alena Maskova, Skolní 365 e-meil alenamaskova.vkr@seznam.cz uhrazena částka 149kč. Důvod:finanční potíže Děkuji za kladné vyřízení Maskova
Odstoupení od smlouvy bez vrácení peněz
|
Tweet |
Jelikož se jedná o smlouvu, která byla uzavřená distančním způsobem (v daném případě přes internet), má spotřebitelka právo ve lhůtě čtrnácti dní od smlouvy odstoupit bez udání důvodu. Lhůta počíná běžet ode dne uzavření smlouvy. Takové odstoupení má možnost učinit prostřednictvím vzorového formuláře, který společnost poskytuje v čl. 4 svých Všeobecných obchodních podmínek (dále jen „VOP“) publikovaných na svých webových stránkách (www.app.be2.cz/footer/gtc). Vyplněný formulář má spotřebitelka možnost zaslat společnosti poštou, faxem nebo emailem. Spotřebitelka by tedy měla zvolit tento postup. Dále je vhodné ponechat si kopii odstoupení a dokument prokazující den odeslání tohoto odstoupení (uložit si email, ponechat si dodejku, výpis z faxu). Doporučujeme spotřebitelce, aby také požadovala po společnosti potvrzení přijetí odstoupení od smlouvy.
Dobrý den, paní Alena Maskova.
Děkujeme, že ste se s Vaším problémem obrátili na nás.
V nejbližší době Vás bude kontaktovat člen našeho zákaznického servisu prostřednctvím e-mailu s cílem projednat Vaší záležitost. Můžete také kontaktovat náš zákaznícký servis přímo na adrese zakaznickyservis@be2.cz
CHci celou záležitost ukončit přes internet tak jsem i svoji záležitost začala, myslím si ,že to není žádný problém napsat zprávu, že je vše vyřízeno a smlouva je ukončena.Podle recenzí které jsem četla je takové psaní pro vypovězení smlouvy nákladné a myslím si, že se minou účinku protože se stává, že se na takové dopisy neodpovídá. Proto Vás žádám o vyřízení celé záležitosti formou internetu. Děkuji za kladnou odpověď. Mašková
Dobrý den,
Naše záznamy ukázali, že Váš případ byl zpracován interně cez náš zákaznícky servis: zakaznickyservis@be2.cz
Pokud máte další otázky, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.
Peníze mi byly vráceny na účet tak si myslím,že by mohla být celá věc uzavřena, tak mi to bylo sděleno od be2, že vše skončí děkuji Mašková
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.