Počet nahlášených stížností: | 71 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 0 |
Linka č. 6 směr Hrdějovice Točna, dne 10.4.2025 ve 14:28 od Pekárny nefungoval ani jeden strojek na označení papírové jizdenky. Po tom co jsme to zkouseli 3 a nikomu to nešlo mi pomohla hodná paní a zakoupila mi sms jizdenku jinak bych musela až na konečnou NA ČERNO!
Na nádraží nastoupila další slečna, ktera se snažila jizdenku označit a neslo ji to, tak jsem ji upozornila, že to bohužel nefunguje a na to jsem se obrátila na řidiče a situaci mu vysvětlila, že kdyby jeli revizoři tak slečna jede zadarmo.
Při vystupování na předposlední zastávce jsem p. řidiče znovu upozornila a apelovala na to aby tuto situaci okamžitě vyřešil, protože bohužel kdyby jeli a jak znám naše revizory tak či tak by tu pokutu neprávem dali! Neni to poprvé co jsem zažila, že strojky na jakékoliv lince nefungovali! A ne každý má možnost si koupit jízdenku jinym způsobem nez v papírové podobě.
Okamžitá kontrola a oprava všech strojku na všech linkách.
|
Tweet |
Pokud by byl spotřebitel pokutován revizorem za neplatný lístek, který si nemohl zakoupit, či jej označit z důvodu nefunkčního terminálu, musel by v takovém případě, pokud by danou pokutu rozporoval, prokázat nefunkčnost terminálu např. svědeckou výpovědí.
Stížnosti týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.