Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 3. 4. 2025 jsem si prostřednictvím systému OneTicket zakoupil jízdní doklad s platností od 5. 4. 2025. Datum platnosti jsem dvakrát pečlivě zkontroloval.
Po zaplacení jsem ale obdržel jízdní doklad č. *** s platností od 4. 4. 2025, tedy o den dříve, než bylo uvedeno při objednávce.
Na nesrovnalost jsem přišel až následující den, ale protože na dokladu stálo, že je „platný do 5. 4. 2025“, domníval jsem se, že je vše v pořádku.
OneTicket odmítl doklad vrátit s odkazem na to, že po začátku platnosti již vrácení není možné — přestože chyba nebyla na mé straně. Jejich odpovědi jsou opakovaně automatické a situaci odmítají individuálně řešit.
Domnívám se, že tímto jednáním byla porušena má spotřebitelská práva, protože mi bylo doručeno jiné plnění, než které jsem si objednal.
Žádám dTest o pomoc při řešení této záležitosti.
Děkuji.
Vrácení kupní ceny.
|
Tweet |
Jestliže dodaná jízdenka neodpovídá objednávce, je možné uplatnit reklamaci.
Reklamaci je možné uplatit na adrese: https://oneticket.cz/claimTicket/find.
Společnost je možné kontaktovat také:
prostřednictvím e-mailové adresy info@oneticket.cz
telefonicky tel: +420222266755
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.