Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3261
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#81558Nedoruceni baliku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 42 minut

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2025, před 3 dny

Ilya Richmond

Znění stížnosti

Dne 10.4.2025 jsem obdržela e-mail a sms že mi toho dne tedy 10.4.2025 bude balíkovna doručovat balik. Celý den jsem byla na adrese nehnula se, a i kdyby tak je tady vratnice kde se da balik nechat. Ovšem naprosto zbytečně. Balíkovna se neobtěžovala dorazit. Dne 10.4.2025 po 17:00 hodine jsem obdržela email který mě vytočil: Adresát nebyl zastižen zásilku si vyzvedněte na příslušné poště. Balik obsahuje pneumatiky, zrovna pro to jsme zaplatili navic aby byl dorucen na adresu mista urceni. po obvolani vsech moznych linek, kde kolem do kola tvrdili ze bohuzel s tim nic nemuzou udelat, dovolala jsem se ridice, ktery podtvrdil ze tady ani nebyl protoze nestihal.
Takže se platí poštovné člověk kvůli tomu celý den, jak idiot čeká, a nakonec si pro zásilku má dojít sám. Naprosto sprosté a neuvěřitelné chování.


Požadované řešení

doruceni baliku 11.04


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2025 13:53, před 2 dny

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.