Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne č.2.2015 jsem objednal u e-shopu "slevyjakokráva" kameru do auta HD-DVR, kterou hsen řádně zaplatil dne 04.02.2015. V následných dnech jsem kameru reklamoval a reklamace byla promtně vyřízena a obdržel jsem kameru novou. Kamera byla v provozu do 08.03.2015, kdy se projevila nová závada, opětně jsem zaslal kameru 05.05.2015, kamera byla přijata reklamačním oddělením. Dne 13.05.2015 jsem obdržel kameru novou, ale tato kamera byla vadná, jelikož nebylofunkční tlačírtko OK.
Následně jsem se 19.05.2015 dotazoval e-mailem zda je raklamace přijata, jelikož se jednalo již o třetí reklamaci požadoval jsem vrácení nákladů za kameru i poštovné, ale obdržel jsem kameru novou.
Kamera byla funkční až do 13.08.2015 a tak jí zaslal opět k reklamačnímu oddělení, kde jsem požadoval jako v předchozí reklamaci, navrácení peněz a nákladů za poštovné.
Jelikož jsem neobržel potvrzení o přijetí kamery do reklamačního řízení informoval jsem se opět e-mailem dne 02.09.2015 a do dnešního dne jsem neobdržel ani finanční částku ani zprávu.
Do dnešního dne se mě e-shop neozval. Zítra odesílám kompletní dokumentaci o reklamačním řízení na adresu e-shopu a na vaší adresu.
Autokamera do auta HD - DVR
Navrácení peněz za kameru + náklady na poštovné.
Kamera 586,- Kč
Poštovné 192,- Kč
---------------------
Celkem 778,- Kč
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Lhůta začíná běžet ode dne následujícího po uplatnění reklamace. Končí-li lhůta o víkendu či ve svátek, prodlužuje se na nejbližší pracovní den. Byl-li výrobek zaslán k reklamaci na adresu podnikatele s využitím provozovatele poštovních služeb, má se za to, že zboží došlo k obchodníkovi třetí pracovní den po odeslání.
Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a v takovém případě může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy, smlouva se ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily.
Odstoupení je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nevyřízení reklamace ve lhůtě 30 dnů je správním deliktem, s podnětem pro zahájení řízení se může spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.