Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3262
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#81563Stížnost na řidiče České pošty, s.p., pobočka Trutnov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2025, před 16 dny

Martin Štěpánek

Znění stížnosti

Podávám tímto stížnost na dopravce Česká pošta, s.p. a Balíkovna a.s., pobočka Trutnov, na řidiče, který opakovaně nedoručil zásilku na doručovací adresu.

Zásilky byly namísto doručení na adresu vždy uloženy na výdejním místě Česká pošta, Pec pod Sněžkou č.p. 197, 542 21 Pec pod Sněžkou.

Jedná se o opakované nedoručení těchto zásilek : zásilka ze dne 8.4.2025 č. ***, zásilka č. *** ze dne 9.4.2025 a zásilka č. *** ze dne 11.4.2025.

Řidič dokonce ani v jednom případě telefonicky nekontaktoval příjemce zásilek!

Každý den nedoručení zásilky bylo opakovaně telefonicky řešeno s paní vedoucí pobočky - Pošta Depo Trutnov 70, Královédvorská 132, 541 01 Trutnov, Bojiště.

Děkuji.

S pozdravem
Martin Štěpánek


Požadované řešení

Žádám Českou poštu s.p., aby důkladně prošetřila mou stížnost a vyvodila adekvátní postih daného řidiče.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2025 12:59, před 11 dny

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.