Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:375
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81564Změna business class na nižší bez informování

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

14 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2025, před 14 dny

Vendula Cruz

Znění stížnosti

8. 4. jsem si objednala lístek na spoj 1017 Praha - Ostrava na 11.04.25 17:31. Dne 10. 4. jsem obdržela email, cituji: "Dobrý den, u vašeho spoje 11.04.25 RJ 1017 došlo ke změně řazení vozů. Nové řazení za lokomotivou je nyní 7, 5, 4, 3, 2, 1, 6. Váš RegioJet".

Nic o změně business class na Relax.

O té jsem se dozvěděla, až když jsem ve vlaku přišla do vozu, ve kterém jsem měla rezervované místo a zjistila, že nemá business kupé.

Kdybych o tomto byla informována, samozřejmě bych změnila spoj na nějaký, který business class má, respektive zrušila tento spoj a ponechala si následující. RegioJetem jezdím právě kvůli soukromí v business class, kde mohu v klidu pracovat, ne proto, abych jela v plném voze cizích lidí...

Nemluvě o 30 min zpoždění, což pro některé cestující znamená komplikace s navazujícími spoji.


Produkt

RegioJet spoj 11.04.25 RJ 1017


Požadované řešení

Kompenzace 50% vzhledem k tomu, že se jednalo o nejdražší spoj a ani se RegioJet neobtěžoval oznámit zrušení business class, mi nepřipadá dostatečná. Kompenzace 75% by odpovídala tomu, že musím trávit 3 h v plném, otevřeném voze s hlučnými lidmi, místo 4 místného kupé s lidmi, kteří se umí chovat kultivovaně. Primárně bych byla ráda, kdyby se RegioJet zaměřil na spokojenost cestujících business class, jelikož v této třídě má služby a vybavení na daleko vyšší úrovni. Z toho důvodu si jej business lidi vybírají.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2025 13:02, před 10 dny

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.