Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81567Stížnost řidič J. ***nevhodné chování řidiče

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

14 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2025, před 14 dny

Aneta Švadlenková

Znění stížnosti

Dobrý den,v pátek 11.4. jsem chtěla využít vaši služby, vás řidič J. ***, chvilku čekal a volal mi, myslím, že čekání.maji vaši řidiči popripade placene ne?? Po tom co jsem se snažila vašemu řidiči omluvit, že jsem nevěděla.kse přesně je, nevyuzivam vase služby často a po zkušenosti s tímto řidičem ani nebudu. Vyhodul mně z auta,.přitože si myslel.snad že se mu budu omlouvat celou cestu po třetím pokusu o omluvu jsem vašeho rodiče poprosila s tím, aby mně odvezl.na cílovou destinaci a již byl zticha že s ním nic adekvátně vyřešit nejde..mě vyhodil z auta ... byla to velice nepříjemná ..částečná jízda s arogantnim řidičem,ktery se neumí chovat, ja tam neksem pro něj!!!!Nehorázné jednani člověka, ktery nemá co delat ve službách pro zákazníky.
Všem známým budu referovat, jak nepříjemná jízd pro mne byla s vaší společností. První jízdu řidič ani neuměl.česky,ale.alespon se uměl chovat a tu druhou katastrofa,nehorázné nevychovane ....s prominutím *** dikybohu za 3ti jízdu s normálním člověkem. Ze 3 jiszd 1 jízda normální..to je tedy služba..chápu, že nemůžete kontrolovat všechny, ale alespoň nějaký prozakaznicky přístup by byl příjemný .ale.aby mě řidič vyhazoval...to je nehorázné!!!!


Produkt

Řidič J. *** ,ŠKODA OCTAVIA, ***


Požadované řešení

Radne poučení a proškolení řidiče, možná by pomohlo nějaké psychologické vyšetření. Omluva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2025 16:13, před 10 dny

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o. je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.

Pokud spotřebitel zadal jízdu na určitou adresu a aplikace mu tuto cílovou destinaci potvrdila, měl být taktéž do tohoto cíle dovezen. V opačném případě je vhodné uplatnit reklamaci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.