Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#8157Reklamace obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2015, před 9 lety

Tomáš Sobotka

Znění stížnosti

Dobrý den,

rád bych Vás požádal o pomoc ohledně reklamace vycházkové obuvi zn. Nike zakoupené z internetového prodeje od spol. A3 sport.
Jedná se o obuv zn. Nike CIRCUIT TRAINER II, vel. 10, které byly zakoupeny dne 8.9.2014 za 990,- + poštovné.
Dne 28.9.2015 obuv podána k reklamaci z důvodu odlepené vnitřní strany P boty (mechanicky nepoškozeny), tzn. výrobní vada. Pro informaci, již jsem měl několik párů bod od tohoto dodavatele a jednou jsem již reklamaci na předchozí obuv podával, ale byla mi taktéž reklamace zamítnuta.
O obuv se starám šetrně tak, jak udává výrobce (neperu obuv v pračce, atd.)!!!
Předem děkuji za vyřízení.
Doufám, že vše dobře dopadne.

Tomáš Sobotka
Štětí
732/427389


Produkt

obuv zn. Nike CIRCUIT TRAINER II, vel. 10 - číslo artiklu 599559105


Požadované řešení

Po konzultaci s paní, která reklamaci vyřizovala (číslo reklamace 86/130)je obuv poškozena nesprávnou údržbou. Nebyla mi paní garanční schopná říci, jak k závěru poškození obuvi došla a na základě čeho byla reklamace zamítnuta. Obuv je rok stará, nepoškozená!!!
Rád bych, aby se takovéto jednání kvůli zákazníkům zlepšilo.
Požaduji vrácení financí, popřípadě výměnu obuvi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2015 12:14, před 9 lety

Rozhodl-li prodávající o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2016 15:20, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.