Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
rád bych Vás požádal o pomoc ohledně reklamace vycházkové obuvi zn. Nike zakoupené z internetového prodeje od spol. A3 sport.
Jedná se o obuv zn. Nike CIRCUIT TRAINER II, vel. 10, které byly zakoupeny dne 8.9.2014 za 990,- + poštovné.
Dne 28.9.2015 obuv podána k reklamaci z důvodu odlepené vnitřní strany P boty (mechanicky nepoškozeny), tzn. výrobní vada. Pro informaci, již jsem měl několik párů bod od tohoto dodavatele a jednou jsem již reklamaci na předchozí obuv podával, ale byla mi taktéž reklamace zamítnuta.
O obuv se starám šetrně tak, jak udává výrobce (neperu obuv v pračce, atd.)!!!
Předem děkuji za vyřízení.
Doufám, že vše dobře dopadne.
Tomáš Sobotka
Štětí
732/427389
obuv zn. Nike CIRCUIT TRAINER II, vel. 10 - číslo artiklu 599559105
Po konzultaci s paní, která reklamaci vyřizovala (číslo reklamace 86/130)je obuv poškozena nesprávnou údržbou. Nebyla mi paní garanční schopná říci, jak k závěru poškození obuvi došla a na základě čeho byla reklamace zamítnuta. Obuv je rok stará, nepoškozená!!!
Rád bych, aby se takovéto jednání kvůli zákazníkům zlepšilo.
Požaduji vrácení financí, popřípadě výměnu obuvi.
|
Tweet |
Rozhodl-li prodávající o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.