Počet nahlášených stížností: | 82 |
Z toho za letošní rok: | 12 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, dne 12.4.2025 ve 21:50 jsem čekal na bus c.67 na zastavce OC Kralovo Pole. Zastávka není na znamení, přesto se řidič neobtezoval zastavit. Že by si mě nevšiml vylučují, protože jsem vykročil ke kraji nástupiště a koukal přímo na něj. A pak už jsem jen koukal, jak přidává plyn a odjizdi. Tak bych rád věděl, jestli je pan řidič psychicky v pořádku, že si tímto způsobem musí lecit mindráky, a také bych mu chtel poděkovat, že mi o hodinu natáhl den. Mám alespoň čas na psaní stížnosti.
Pěkný zbytek dne, s pozdravem
Tomáš Prikryl
Byl bych rád, kdyby takovou zlomyslnost pan řidič neopakoval. Jak to uděláte je asi na vás.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.