Společnost


Maloobchodní síť HRUŠKA, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81573Předražené zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

13 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2025, před 13 dny

Karel Geyer

Znění stížnosti

Od doby co to koupili maďaři,tak ceny sli rapidně nahoru.Špatné zásobování, zelenina a ovoce nekvalitní a předražené.Zboží s menší blamáži za stejné nebo vyšší ceny.Hruska už není to co býval.


Požadované řešení

Lepší přehled o kontrole zboží podléhající rychlé zkáze a balení veškeré uzeniny do papíru, ne do igelitových sáčku-párky,klobásy,jitrnice a jelitajelita.V úseků uzenin a masa zpřísnit kontroly kvality.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2025 13:57, před 10 dny

Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy.

Zásobování a doplňování zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.

Ke kontrole kvality:
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu, nebo Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.