Společnost


Maloobchodní síť HRUŠKA, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81573Předražené zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

15 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2025, před 15 dny

Karel Geyer

Znění stížnosti

Od doby co to koupili maďaři,tak ceny sli rapidně nahoru.Špatné zásobování, zelenina a ovoce nekvalitní a předražené.Zboží s menší blamáži za stejné nebo vyšší ceny.Hruska už není to co býval.


Požadované řešení

Lepší přehled o kontrole zboží podléhající rychlé zkáze a balení veškeré uzeniny do papíru, ne do igelitových sáčku-párky,klobásy,jitrnice a jelitajelita.V úseků uzenin a masa zpřísnit kontroly kvality.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2025 13:57, před 12 dny

Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy.

Zásobování a doplňování zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.

Ke kontrole kvality:
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu, nebo Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.