Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, obrátil jsem se na servisní centrum EPSON Praha s požadavkem na opravu projektoru.
Na základě vystavěné faktury jsem požádal o standardní rozpis opravy - tedy specifikaci provedených prací a použitých náhradních dílů, včetně jejich ocenění. Servis však odmítl jakýkoliv podrobný rozpis poskytnout a pouze trvá na úhradě souhrnné částky.
Následně po mém nesouhlasu s tímto přístupem, servis oznámil, že zařízení uvede do původního stavu a bude účtovat pouze diagnostiku, diagnostiku ze které mi doposud neposkytl žádný výstup (tedy co konkrétně bylo zjištěno a provedeno).
Celý přístup servisu ve mně vzbuzuje pochybnosti o transparentnosti účtování služeb. Zároveň ve mně vzbuzuje pocit, že jde o pokus o ***.
EPSON TY6K5101127, LCD Projektor model H561B
Zaslání podrobného rozpisu opravy v elektronické formě, zaslání výstupu z diagnostiky v elektronické formě.
|
Tweet |
Jestliže se jednalo o placenou opravu, byla mezi stranami uzavřena o smlouva o dílo. Dílem se dle občanského zákoníku rozumí zhotovení určité věci, nespadá-li pod kupní smlouvu, a dále údržba, oprava nebo úprava věci, nebo činnost s jiným výsledkem.
Spotřebitel má v takovém případě právo vědět, za co podnikateli finanční prostředky poskytuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.