Společnost


ExaSoft Holding a.s.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#8159Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2015, před 9 lety

Helena Šikulincová

Znění stížnosti

Reklamace telefonu Prestigio MultiPhonePSP5508 DUO, zakoupeného v prosinci 2014 v prodejně EXAsoft v Havířově.Závady: špatný funkční dotyk, sekání, stránky se nepřesunují, nefunkční adapter, rozpadlý orig. obal. Odpověď: Zařízení nesplňuje předpoklady záruky, zařízení mechanicky poškozené a nelze opravit ani za úhradu pro nedostupnost dílů. Ihned následovala druhá reklamace podaná mnou, odpověď stejná, rozšířená o dodatek navíc- zařízení je poškozeno korozí. Mechanická vada- prasklý displej v levé horní části.


Požadované řešení

Předpokládala jsem, že výrobce odstraní uvedené závady, popřípadě za úhradu vymění prasklý displej, který by neměl mít vliv na jmenované závady. Po době 9 měsíců od zakoupení telefonu se mi zdá nepravděpodobné, že by výrobce měl nedostatek dílů u typu, který se stále prodává. Prasklina navíc vznikla bez cizího zavinění a je nepravděpodobná i vlhkost, která by dle výrobce měla způsobit korozi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2015 13:20, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena mezi spotřebitelem a prodávajícím, všechny nároky vyplývající z kupní smlouvy může tedy spotřebitel požadovat pouze po prodávajícím. Toto platí i tehdy, pokud byla k vyřízení reklamace určena jiná osoba (např.: servis). Svůj nesouhlas s výsledkem reklamace tak musí spotřebitel směřovat vůči prodávajícímu.

Rozhodl-li servis o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2016 12:28, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.