Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#81597Zoufalé hygienické podmínky v letadle

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2025, před 11 dny

Jaroslav Blažek

Znění stížnosti

Včera jsme se vrátili z Egypta let QS 2547 odlet 17:45 z Marsa Alam. V letadle jsme seděli vzadu v řadě 31. Po nástupu do letadla jsme usnuli a probudila nás až vzrušená debata mezi matkou malého chlapce a Vaším zaměstnancem. Paní prosíla o přístup na WC pro svého syna, že čekat v té dlouhé frontě nevydrží. Váš zaměstnanec jí sdělil, že druhé WC je určeno pouze pro bussines třídu a že vydržet prostě musí. Matka oponovala, že je to malé dítě, a když se včas nedostane na záchod, tak se může stát, že to nevydrží a letadlo budou vytírat. Pán jí odvětil, že vytírat si to bude paní sama.
Podívali jsme se po letadle a fronta byla opravdu dlouhá. Vlastně po celou dobuý letu vedle nás a dále do letadla stála nekonečná fronta na záchod, jen při největších turbulencích letušky frontu zaháněly na místa. Postupem času se ve frontě objevil i jiný pán, s malým synem, v ruce pytlík se zvratky a syn jen otřený ubrouskem, avšak stále bylo zřejmé, že se potřebuje umýt. Poctivě čekali ve frontě na záchod, spolu s dalšími podobně postiženými. Mezi tím se prodíraly letušky s vozíkem a nabízely jídlo a alkohol. Celé letadlo odporně smrdělo, ten malý chlapec rozhodně nebyl jediný, komu bylo špatně. Už chápu, proč na začátku letu personám upozorňoval na zákaz konzumace přineseného alkoholu. Věřím, že cestující znalí poměrů se opíjejí už předem, aby cestování v tomto dobytčím stylu lépe snášeli a Vaše společnost se snaží přivydělávat si prodejem alkoholu těm, kteří připraveni nejsou. Shodli jsme se na tom, že letět se Smartwings byla chyba, protože ani s respirátorem, v holinkách a pláštěnce a s lahví destilátu by se to nedalo vydržet.
Ještě podotýkám, že cestou do Egypta jste nám ulomili kolečko u kufru.

Jaroslav Blažek


Požadované řešení

nelétat se SmartWings


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2025 13:30, před 9 dny

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, může spotřebitel uplatnit reklamaci.

Stížnost je možné zaslat společnosti Smartwings, a.s.:
- prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.smartwings.com/kontaktni-formular
- anebo ombudsmanovi: Mgr. Vojtěch Lažanský, Na Příkopě 1047/17, Praha 1, e-mail: ombudsman@smartwings.com.

Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.