Počet nahlášených stížností: | 82 |
Z toho za letošní rok: | 12 |
Stále v řešení: | 22 |
Řidič nám s malou dcerou nedal dostatek času na výstup z vozu na zastávce Technologický Park. Nechal nás zavřené ve voze a odjel s námi na točnu. Na opakované zvukové signály nereagoval. Z vozu nás pustil až před předjetím na další jízdu. Když jsem s ním chtěla situaci řešit, hovořil se mnou neslušně (tykal mi) a zavřel mi dveře před nosem a ještě mi s posměchem zamával.
Č. vozu 1219, čas příjezdu na Technologický park 15.4. 13:42
Školení řidiče ohledně slušného chování k cestujícím, především těm pomalejším (starší osoby, osoby s handikepem, ale i osoby s malými dětmi). Řidič nemusí jen poskytnout delší čas na nástup/výstup, může i osobně pomoci. V případě nedosažení nápravy chování, bych navrhovala odejmutí bonusů, či dokonce propuštění.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.