Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
23.10.2015
Prodejce si pri odstoupeni od smlouvy nauctoval:
Vrácení zboží - částečné spotřebování / poškození / ušlá záruka 639,-
Ma reakce:
Vracene zbozi bylo 100% v poradku, Zbozi jsem zkousel jen nekolik hodin a nikde nenese znamky opotrebeni, nebylo nijak spotrebovano a ani nebyla usla zaruka, nemate narok na zadne snizeni vracene castky..Z me strany doslo pouze k roztrzeni zataveneho obalu na oba napajeci kabely.
Odpoved prodejce:
"Částka 639,- Kč je účtována za kontrolu zboží. Navíc je zde ušlá záruka, částečné opotřebení, což jsem ale nezohlednil, zohlednil jsem pouze to, že jsem Vám naúčtoval kontrolu a testovánim zboží na což mám jako prodejce nárok."
----------------------------------------------------------------
Zbozi jsem pouzival = (vybalil a polozil na stul) pouze nekolik hodin a odeslal zpet ihned druhy den. S prodejcem jsem komunikoval a nikdy neslo o poskozene/spinave zbozi, postupne jsem vyvracel jeho naroky ktere nekolikrat menil. Pozadoval sem tedy dolozeni jeho skutecnych nakladu ktere dodal az 26.10 (pdf obsahuje datum vytvoreni 26.10) a obsahuje:
Vyúčtování nákladů
Vyčištění levého reproboxu - 1 hodina práce - 300,- Kč
Vyčištění pravého reprobox - 1 hodina práce - 300,- Kč
Vyčištění kabelu - 39,- Kč
Kompletni mail komunikaci ma dTest v priloze..
M-Audio BX8 D2
Prestat klamat spotrebitele + vraceni vsech penez
|
Tweet |
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, musí mu prodejce vrátit veškeré peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání zboží (typicky poštovné), které od něho na základě smlouvy obdržel. Nejzazší lhůta je 14 dnů po odstoupení.
Spotřebitel si může zboží prohlédnout a vyzkoušet, proto právu na odstoupení nebrání, že spotřebitel zboží za tím účelem rozbalil a ověřil si jeho vlastnosti. Pokud však se zbožím nakládal jinak (např. jej úmyslně poškodil), odpovídá prodejci za snížení hodnoty zboží. Částka, o kterou by pak prodejce ponížil vracenou kupní cenu, by nesměla být nepřiměřená. Nelze však po spotřebiteli požadovat náklady zkontrolování zboží, opětovného zabalení či vyčištění, nevybočil-li spotřebitel z mezí dovolených zákonem. Konkrétně dle ustanovení § 1833 občanského zákoníku spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má nyní možnost se k případu vyjádřit, případně jej uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Pristup prodejce a cely pripad lze sledovat zde:
http://obchody.heureka.cz/dj-obchod-eu/diskuse/
Vysledek setreni od COI, obrazek o eshopu at si kazdy udela sam:
"Česká obchodní inspekce Inspektorát Plzeňský a Karlovarský Houškova 661/33, 326 OO Plzeň
Vážený pane, prostřednictvím elektronické podatelny jsme přijali Váš podnět, který se reklamace zboží, a který směřuje proti podnikatelce, paní Miroslavě Kalčíkové (IČ: 75400324), internetový obchod: www.dj-obchod.cz, Chrastavice 68, 344 01 Chrastavice.
Českou obchodní inspekcí byla provedena kontrola se zaměřením na šetření Vašeho podání. S Vaším podnětem byla seznámena podnikatelka, paní Miroslava Kalčíková a prodejce, pan Pavel Tulačka, kteří při prošetřování Vašeho podnětu poskytli inspektorům ČOI součinnost.
Jednáním ze strany podnikatelky došlo k porušení ust. § 4 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, jednáním uvedeným v ust. § 5 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.
Informujeme, že kontrolou internetového obchodu www.dj-obchod.cz byla zjištěna i další porušení. S ohledem na výše uvedené uvádíme, že kontrolované osobě byla uložena pokuta.
Inspektoři ČOI v rámci kontrolního šetření dále zjistili, že Vám byla dne 7.12.2015 vrácena částka 639,- Kč na Váš účet."