Počet nahlášených stížností: | 589 |
Z toho za letošní rok: | 68 |
Stále v řešení: | 85 |
Na vinted jsem si asi před dvou mi týdny objednal
Nějaké věci zrovna přes zásilkouvnu obvykle se zásilkouvnou žádné problémy nemám vždy je vše v pořádku rychle a spolehlivě ale v tomto případě to tak nebylo balíček dorazil asi potře dnech což bylo velmi rychle jenom že jsem ho měl v Z boxu a když jsem k němu došel Z box jen tak cvakal a nešel otevřít tak jsem volal na infolinku do Prahy kde mi řekli že se mi ozvou další týden Že tam vidí poruchu a budou to řešit což se vůbec nestalo tak jsem musel v pátek volat co se děje Řekli mi že mi v pondělí zavolají nezavolali tak jsem volal v úterý a tam mi řekli že se balíček bohužel ztratil a že už asi dohledat nepůjde že můžu požádat o kompenzaci a paní neustále říkala nějakou větu i přes veškerou snahu kolegu se to nepodařilo dohledat a když jsem si Četlrecenze psali to všude stejně podle mě v tom Z boxu ani nikdo nebyl prostě to nějaký kurýr buď ukradl nebo to hodil někam na sklad kde to stejně vyhodí tohle jedna z mých prvních problém u zásilkovny v zásilce mi lítá tak 1500 a to se ještě modlím aby peníze vůbec došly se zásilkovou spolupráci asi ukončím budu objednávat od spolehlivějších doručovatelů.
To vše začalo 7. dubna dnes je 16. a vůbec nic se neděje
Vánoční nafukovací dekorace sněžítko Se Santou a dalšími podobnými věci sněhulák nafukovací vánoční tučňák
Byl bych rád kdyby se objednávka ještě někde našla Není to úplně příjemné když všude píšete jak jste skvělí a spolehlivý stejně máte tolik problémů tak bych byl rád kdyby se to někde našlo zajímalo by mě co má člověk dělat když tam má něco důležitého nebo co se může zkazit a prostě se to nedohledá A také bych požadoval nějakou kompenzaci reklamní formulář k vyplnění tak doufejme že jsi to vůbec někdo všimne
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti platí, že Zásilkovna odpovídá oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození nebo úbytku obsahu zásilky v průběhu přepravy. Zásilkovna škodu nahradí, neprokáže-li, že vznik škody nemohla odvrátit.
Zásilkovna odpovídá za škodu vzniklou na zásilce, a to pouze za škodu skutečnou.
Dále je zde uvedeno, že pokud odesílatel nezvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za škodu vzniklou na zásilce, jejíž místem doručení je výdejní místo nebo Z-BOX, do částky 300,- Kč. Pokud odesílatel zvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za skutečně vzniklou škodu až do výše udané hodnoty zásilky. U zásilek, jejichž místem doručení je jiná konkrétní adresa příjemce, odpovídá Zásilkovna vždy za skutečnou škodu až do výše 10.000,- Kč.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.