Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:35
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81616Řidič nezastavil na zastávce

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2025, před 3 dny

Vít Hubáček

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 16.dubna 2025 nezastavil řidič linky 444 na zastávce Havířov, jitřenka v 4:54. Na zastávce čekalo nejméně 5 lidí a on jenom projel.Lide se kvůli něho dostali pozdě do práce.


Požadované řešení

Prosím domluvte řídiči ať se tohle neopakuje


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2025 10:33, před 2 dny

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost Transdev Slezsko a.s., je možné kontaktovat e-mailem: podatelna.slezsko@transdev.com či dalibor.blascok@transdev.com.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.