Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:587
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:83
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 81 stížnostech.

#81629Kurýr se vykašlal na předání zásilky do Zboxu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2025, před 10 dny

Tomáš Urban

Znění stížnosti

Dobrý den. Objednal jsem si dne 10.4.2025 poháry a diplomy na pořádaný turnaj (20.4.2025) od společnosti sportovnipohary.cz. Zásilka byla od společnosti odeslána 14.4.2025. Zásilkovna ji poté odeslala 15.4.2025 v 18:42 (to bylo zatím vše v pořádku. Podotýkám, že zásilka jela z Prahy do Mostu. Na depo v Ústí, K Vypichu dorazila 16.4.2025 ve 20:55 a 17.4.2025 ve 4:31 na depo Ústí, U Cukrovaru. Ve stejný den ve 12:03, mi bylo oznámeno, že zásilka už je na cestě do boxu. Tam ale nedošla, protože v 17:21 bylo oznámeno, že se zasilku nepodařilo doručit a bude doručena následující pracovní den. (To byl problém, když jsou dva svátky a já poháry potřeboval na neděli). Zjistil jsem také, že box vůbec nebyl plný adrenalinu tak se ukázalo, že se na doručení zásilky kurýr vykašlal a prodloužil si volno.


Produkt

Poháry na turnaj


Požadované řešení

Jsem naštvaný a rád bych o potrestání řidiče, který zásilku vezl!

Snažil jsem se to vyřešit i přes Zásilkovnu, ale na telefonu byl jen robot, který mi nedokazal pomoci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2025 09:19, před 7 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.