Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:713
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 153 stížnostech.

#81630Práce technika

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2025, před 4 dny

Jolana Hegedüsová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 10. 4. mi přišel Váš technik zprovoznit internet. Při vrtání odpojil nechtěně můj byt od proudu. Myšlenku, že my vyseká díru do zdi naštěstí změnil, když zjistil, že vyhodil pouze jistič na chodbě. Proč proud vypadl nezjistil, jen mi sdělil, že pokud mi vypadne, můžete být způsobeno jeho vrtáním, které nespíš poškodilo nějaké dráty, ale neví jaké, protože tam nevidí. Díru tedy zasádroval a udělal jinou. Byla jsem ráda, že vůbec svítím, tak jsem příliš nekoukala na estetiku připojení. Domnívala jsem se, že jde o standard. Včera mě navštívil syn a k práci technika se vyjádřil velice nelichotivě, že takovou hrůzu ještě neviděl. Závěrečný úklid jsem si udělala sama. Přikládám fotografie a budu ráda, pokud se také vyjádříte k práci technika.
Velice děkuji za odpověď a pěkný den.


Požadované řešení

Dejte mi prosím vědět, jestli mám nárok na případnou opravu lišt(způsob přilepení, dotažení lišty až k okraji zdi, případnou kontrolu elektrického připojení.

Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2025 11:53, před 7 hodinami

Domníváme se, že v daném případě byla mezi spotřebitelem a podnikatelem uzavřena smlouva o dílo. Dílem se dle občanského zákoníku rozumí zhotovení určité věci, nespadá-li pod kupní smlouvu, a dále údržba, oprava nebo úprava věci, nebo činnost s jiným výsledkem.

Jestliže je dílo provedeno vadně, je možné uplatnit reklamaci. Zjevné vady díla je třeba vytknout ihned při převzetí. O právech objednatele z vadného plnění u smlouvy o díle platí obdobně ustanovení o kupní smlouvě. Na danou problematiku se použije ustanovení o prodeji zboží spotřebiteli, nikoliv obecná ustanovení o kupní smlouvě.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.4.2025 14:04, před 5 hodinami

Dobrý den, paní Hegedüsová, mrzí mě vzniklé komplikace. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran.
Jsem si vědoma skutečnosti, že chování a práce techniků musí být na profesionální úrovni, neboť vytváří mimo jiné obraz naší společnosti. Pod profesionálním chováním si samozřejmě představuji také ochotu, vstřícnost a celkový přístup k požadavkům klienta. Naopak jsem si vědoma faktu, že jakékoli nevhodné a neprofesionální chování může být příčinou mnoha nepříjemností, které mají negativní dopad na naši společnost.
Prosím, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5 tak, abychom se na to mohli podívat. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.