Společnost


Mercedes-Benz Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81636Volant Mercedes-Benz Třídy V

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2025, před 3 dny

Martin Vaňourek

Znění stížnosti

Dobrý den ,

-těsně po záruce se mi začal loupal volant.Nový stojí cca 50000.-Kč nepoužívám chemii ,nepotí se mi ruce - prostě na něj svítí jen sluníčko - mam více automobilů a ty jsou co se týče volantu naprosto v pořádku - starší i s větším kilometrovým nájezdem
-automobil má nejeto 68000 Km R.V. 2022
-i tak Mercedes nedává záruku na věnec volantu
-kromě toho jsem měl mít prodlouženou záruku a mbyl jsem telefonicky ujištěn ,že jí mám bohužel důvěřuj ,ale prověřuj to je na dlouho
-další kapitola Mercedes aplikace pro vzálenou zprávu rok nefungovala a byla mi slíbena kompenzace po telefonu - buhužel výsledek je zaplať 15000 .-Kč a bude ti fungovat znovu bez náhrady zaplaceného roku :(
-Emailová komunikace o záruce je v mojem archivu bohužel pan z Mercedesu mi řekl ,že ji mám prodlouženou a světe div se nemám podle VIN nic.


Produkt

Mercedes-Benz Třídy V VIN: ***


Požadované řešení

Oprava volantu třeba na kulanci jako to dělá např.ŠKODA


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2025 15:28, včera

Ze zákona může spotřebitel uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Podnikatel však může (nejčastěji ve svých obchodních podmínkách) spotřebitelům poskytnout i práva nad rámec zákona, např. prodlouženou záruku. Ta se pak řídí uzavřenou smlouvou, respektive obchodními podmínkami. Jestliže spotřebitel všechny stanovené podmínky splní, je podnikatel povinen svůj závazek dodržet a prodlouženou záruku poskytnout.

V souladu se zásadou smluvního práva pacta sunt servanda, jež je vyjádřena taktéž v § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje a smlouvy mají být plněny. Jestliže tedy společnost zákazníkovi sdělila, že se na něj prodloužená záruka vztahuje, měla by svůj závazek dodržet. V tomto případě společnost zavázal její zaměstnanec, který podle § 166 občanského zákoníku společnost zastupuje v rozsahu obvyklém vzhledem k zařazení nebo funkci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.