Společnost


Webite Pte Ltd

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81638Podvodné a nevyžádané sms, které si strhávají týdne 99 Kč

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2025, před 3 dny

Michaela Červenková

Znění stížnosti

Dobrý den,
toto je další zpráva k mé předchozí zprávě, kterou jste uzavřeli. Společnost T-mobile na tomto nenese žádnou vinu ani nemá zodpovědnost za tyto podvodné sms zprávy, proto prosím toto Vaše předchozí výsledné stanovisko změňte a zrušte.

Problém je v tom, že mi začaly z ničeho nic chodit nevyžádané sms premium zprávy, které jsem si neobjednala. A za tyto sms zprávy se mi začaly strhávat peníze, každý týden 99 Kč.

Platba přes SMS - Hlasování, aplikace, hry, sociální sítě, v tuto chvíli se mi už zaúčtovalo 8 x 99 Kč, i když jsem si toto číslo zablokovala, takže mi 8 SMS nemohlo přijít, přesto si zaúčtovali 8 x 99 Kč. Zatím je to celkem 792,00 Kč. Vše to chodí z čísla 90303099 - Funnitimes či DoubleFun a pro info je uvedena linka 800210280, společnost je těžko identifikovatelná, nemohu dohledat ani adresu.

Zkusila jsem platby zastavit tím, že jsem jim poslala zprávu ve formě STOP a čekám, jestli to bude fungovat. Nic takového jsme si neobjednali a telefon mám kvůli tomu neustále blokován, protože je tam nastaven stop limit. Učinila jsem v T-mobile kroky k tomu aby se to neopakovalo a nyní doufám, že to zamezí strhávat mi další platby.

Našla jsem tento web https://doublefun.co/cz/contact/ , kde přímo vybízejí, aby si lidé tuto službu objednali.

Společnost T-mobile na tomto nenese žádnou zodpovědnost, naopak jsem s nimi řešila blokaci.

Požaduji vrácení této neoprávněně zaúčtované částky zpět a zastavení jakýchkoliv dalších sms zpráv na mé telefonní číslo.

S pozdravem
Michaela Červenková


Produkt

Neoprávněně zasílaná jakási sms zpráva a zpoplatněna 99 Kč / týden


Požadované řešení

Požaduji vrácení všech peněz, které mi tato společnost neoprávněně strhla, zpět a zastavení jakýchkoliv dalších sms zpráv na mé telefonní číslo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2025 12:13, před 10 hodinami

V minulé stížnosti jsme za subjekt označili společnost T-Mobile Czech Republic a.s., neboť u ní může spotřebitel reklamovat vyúčtování, se kterým nesouhlasí. Stížnost jsme nyní přeřadili na společnost Webite Pte Ltd, která dle obchodních podmínek (z uvedených webových stránek) služby nabízí.

Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. V případě že tento důvod neprokáže, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.

O bezdůvodné obohacení se jedná, zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být také naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby.

Zrušení předplatného je možné formou SMS s textem „STOP“ na pětimístné číslo služby, jak spotřebitel dle popisu stížnosti již učinil. Více informací o tzv. prémiových SMS se mohou spotřebitelé dočíst v našem článku na adrese https://www.dtest.cz/clanek-9764/nastrahy-plateb-mobilem.

Dle uvedených webových stránek může spotřebitel předplatné kdykoli zrušit prostřednictvím e-mailu (doublefun.cz@silverlines.info) nebo poslat SMS zprávu „STOP FUN“ na 90303.

Je také možné kontaktovat operátora s žádostí o zablokování těchto plateb, jak spotřebitel učinil. Tím však nemusí dojít ke zrušení závazku.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem nejspíše v Singapuru), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.