Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 21 stížnostech.

#81642Reklamace masáže

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2025, před 3 dny

Alexandra Poláková

Znění stížnosti

Reklamovala jsem masáž zakoupenou u firmy Slevomat.cz, s.r.o.. Byla jsem velmi nespokojená se službou masáže 120 minut za kterou jsem slevomatu zaplatila. Žádala jsem o vrácení celé částky zpět.

V provozovně bylo špinavé prostředí, porušuje hygienické předpisy. Neoznačená provozovna dle pokynů živnostenského úřadu. Místnost byla ve sklepě a neodvětraná, zdivo bylo vlhké.

Jednalo se o erotickou masáž, kterou jsem si neobjednala. Masérka mě opakovaně osahávala v rozkroku a při masáži břicha masírovala prsa a bradavky. Masérka masírovala olejem na který jsem alergická, aniž by mě o tom předem informovala.

Reklamaci mi Slevomat zamítl s tím, že masáž byla v pořádku.

Stížnost jsem zaslala na Krajskou hygienickou stanici a živnostenský úřad, kde masérovi dali několik pokut a veškeré mé stížnosti písemně potvrdili jako oprávněné. Doklady jsem zaslala Slevomatu, ten ale vrátit peníze odmítá s nevinným alibistickým tvrzením, že oni nic neporušili.

Slevomat ale vědomě a úmyslně zprostředkoval služby maséra bez provozovny, což lze snadno zjistit z obchodního rejstříku.

Konkrétně jsem reklamovala u Slevomatu následující:

1) Neexistuje provozovna. Masáže by měly mít IČO: 1291631, adresa sídla: T. G. Masaryka 623/12, 360 01 Karlovy Vary. Masáže jsou provozovány ve sklepních prostorách na Křenové 8, Brno, BEZ ohlášené provozovny.

2) Masážní místnost byla bez odvětrání, vlhkost na zdivu, mají
špinavá prostěradla, ručníky, podlahy, neuklizeno, zápach, nebyla zde žádná dezinfekce.

3) Nevyplnili se mnou jako se zákazníkem zdravotnický dotazník, neinformovali mě předem o druhu masážního oleje, kontraindikacích. Masírovali mě kokosovým olejem, na který mám alergii a když jsem odmítla, tak mě poté osušili chemicky napuštěnými vlhčenými kapesníky-vlhkým toaletním papírem.

4) Prováděli neodborně masáž břicha, prsa masírovali přes bradavky. Masérka se mě dotýkala na intimních partiích mezi nohama, opakovaně jsem ji žádala, ať to nedělá, přesto aktivitu opakovala a podivně se smála.

5) Masážní olej nebyl nijak označen, neznala jsem značku, typ. Ručník, kterým měmasérka otírala byl mokrý a špinavý. Přikrývka-deka nevypraná, potah na masážním lehátku froté zapraný a videtelně špinavý.

6) Provozovna není nijak označena. Chybí sprcha, nemohla jsem se osprchovat, WC a umývárna není v podzemním podlaží. Je zde pouze hotelové a restaurační WC v přízemí. Provozovnu jsem nemohla najít, z venku není název Wannapraz s.r.o., ani jiný název spojený s masážemi.

7) Lávové kameny masérka nenahřívala, pouze na ně pustila horkou vodu v umyvadle a nechala je tam ležet. Pak mi je dávala na záda, ale byly moc horké a pálily, tedy jsem je musela odmítnout. Masérka kameny
nijak nedezinfikovala, neumývala si ruce. Neviděla jsem nikde ani lékárničku nebo certifikáty na masáže.


Požadované řešení

Vrácení 1200 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2025 15:07, před 22 hodinami

Slevomat.cz, s.r.o. podle svých obchodních podmínek vystupuje jako zprostředkovatel uzavření smlouvy.

Dle bodu 4.9 obchodních podmínek společnosti platí, že poté, co spotřebitel zjistí vadu, vytkne ji dodavateli, tedy poskytovateli služeb.

Spotřebitel by měl tedy reklamaci řešit s podnikatelem, u nějž masáž proběhla.

Na stránkách společnosti je pak v sekci Nejčastější dotazy uvedeno, že pokud se při využívání služby objeví nějaký problém, má se spotřebitel obrátit na poskytovatele, který se postará o nápravu. Pokud spotřebitel s poskytovatelem společné řešení nenajdou, má spotřebitel kontaktovat společnost prostřednictvím formuláře nebo telefonicky do 7 dnů od vzniku problému. Spotřebiteli by pak mohla být vrácena část hodnoty voucheru v kreditech na jeho Slevomat účet. Kredity lze využít po dobu 6 týdnů.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.