Počet nahlášených stížností: | 100 |
Z toho za letošní rok: | 14 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobry den, dnes 20.4.2025 v 16:35 měl jet z Malých Číčovic autobus 350. po hodině čekání nám na infolince bylo sděleno, že autobus přes zastávku nejel. Musela jsem využít služby BOLT. očekávám nějaký úkon proti řidiči.
Děkuji, Chmelová
Úkony proti řidiči
|
Tweet |
Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.