Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:98
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81648350 nejela přes zastávku

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2025, včera

Natalie Chmelova

Znění stížnosti

Dobry den, dnes 20.4.2025 v 16:35 měl jet z Malých Číčovic autobus 350. po hodině čekání nám na infolince bylo sděleno, že autobus přes zastávku nejel. Musela jsem využít služby BOLT. očekávám nějaký úkon proti řidiči.
Děkuji, Chmelová


Požadované řešení

Úkony proti řidiči


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2025 09:23, včera

Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.