Počet nahlášených stížností: | 63 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 4 |
Dnes zakoupená Budapešťká pomazánka baleno 20.4.2025, spotřeba do 22.4.2025 je zkažená - zkvašená. Nedá se jíst.
viz přiložený obrázek
Vrátit peníze ... 26,40Kč
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Heide, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé potíže s výrobkem. Pro vyřízení Vaší stížnosti Vás prosíme, abyste se obrátil na naši zákaznickou podporu na e-mailové adrese info@globus.cz. Do zprávy prosím uveďte popis problému a informaci, zda jste členem Můj Globus.
Děkujeme za pochopení a spolupráci.
Váš Globus