Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:63
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#81649Budapešťská pomazánka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2025, před 2 dny

Kamil Heide

Znění stížnosti

Dnes zakoupená Budapešťká pomazánka baleno 20.4.2025, spotřeba do 22.4.2025 je zkažená - zkvašená. Nedá se jíst.


Produkt

viz přiložený obrázek


Požadované řešení

Vrátit peníze ... 26,40Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2025 14:43, včera

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.4.2025 11:50, před 13 hodinami

Vážený pane Heide, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé potíže s výrobkem. Pro vyřízení Vaší stížnosti Vás prosíme, abyste se obrátil na naši zákaznickou podporu na e-mailové adrese info@globus.cz. Do zprávy prosím uveďte popis problému a informaci, zda jste členem Můj Globus.

Děkujeme za pochopení a spolupráci.
Váš Globus

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.