Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:589
Z toho za letošní rok:68
Stále v řešení:85
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 81 stížnostech.

#81651Vratka je už týden na cestě

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2025, před 9 dny

Tereza Kottnaurová

Znění stížnosti

10.4. 2025 jsem odeslala vratku od společnosti zkusnositko.cz. Tato vratka je od 14.4. stále ve stavu na cestě.

Zboží, které bylo vráceno, bylo nosítko Moyo Maxi size, kdy byla společnosti zkusnositko.cz vyplacena záloha 4100 Kč.

Nedostanu se ani k více informacím, protože se jedná o vratku a jako odesílatel je uvedena společnost zkusnositko, přesto, že jsem zásilku vracela já. Doklad o vrácení mám.

Také jsem se od společnosti dozvěděla, že náhrada škody je pouze 300 Kc. Cena zbozi je ovšem mnohem vyšší. Komu také půjde toto odškodnění, pokud se zásilka nenajde?


Produkt

Zapůjčení nosítka Moyo Maxi size v hodnotě 4100.


Požadované řešení

Doručení zásilky, vyplacení skutečné hodnoty zásilky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2025 19:56, před 22 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.