Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1040
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81659Neexistující číslo sedadla , na které jsem měla zakoupenou místenku.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

27 minut 4 sekundy

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2025, před 4 dny

Vladimíra Labounková

Znění stížnosti

Dne 21.4,.2025 jsem cestovala z Pieštan do Brna. Z Bratislavy jsem cestovala v 15:58 vlakem EC 274. Od 9.4.2025 jsem měla zakoupenou místenku č. 57 do vozu 368. Vzhledem k tomu, že mám vážném potíže s kyčlí a kolenem, po zákrocích a před výměnou kloubů a špatně s bolestmi chodím, vybírala jsem si místenku v otevřeném voze do uličky, abych mohla občas vstát a mohla mít nohu nataženou.
po příjezdu vlaku se mladí nacpali do vlaku a když se mi podařilo konečně nastoupit, musela jsem se přecpanou chodbičkou plnou zavazadel s bolestmi dostat k místu, kde měla být moje místenka. Podotýkám, že vůz byl s kupéčky a ne otevřený, jak jsem si objednávala. Když se mi podařilo se konečně dostat pře půlku vagonu s překvapením jsem zjistila, že po čísle místenky cca 54 navazuje číslo cca 62. moje číslo místenky 57 se zde tedy vůbec nenacházelo. Byli zde ještě další cestující až do Prahy se zakoupenou neexistující místenkou. Nějaký mladý muž, který měl místenku č.35 mne naštěstí pustil na svoje místo. Jel tedy do Brna ve stoje, přestože místenku měl. Vzhledem k mým zdravotním potížím by bylo pro mne naprosto nereálné cestovat z Bratislavy do Brna ve stoje. Žádná průvodčí, které bych se mohla na nastalou situaci informovat bohužel po celou cestu z Bratislavy do Brna nepřišla. Byl to pocit naprosté bezmoci a velkého nazlobení, protože bez ochoty toho mladého muže, který mi poskytnul svoje místo bych cestu vestoje v nacpané uličce opravdu nezvládla.


Produkt

Ve vlaku EC 274 z Bratislavy do Brna jsem dne 21.4.2025 v 15:58 vlakem neexistovala místenka č. 57 ve voze 368 . Od mnou zakoupená od 9.4.2025.


Požadované řešení

Nevím, nečekám žádné řešení......


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2025 13:41, před 4 dny

Jestliže cestující není spokojen s garantovanou kvalitou přepravy, doporučujeme mu se stížností obrátit přímo na společnost České dráhy, a.s. Více informací ohledně podmínek uplatnění nároku na odškodnění nalezne spotřebitel zde: https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.