Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:652
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#81665Na základě nepravdivých informací od prodavače (pan D) jsem kouupil telefon ten chci vrátit, což mně nebylo umožněno.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2025, před 7 dny

Petr Macoun

Znění stížnosti

11.4.2025 jsem zjistil, že můj telefon se nedobíjí. Jelikož je mně 81 let a nové technice nerozumím, šel jsem pro radu do uvedené prodejny. Tam mně pan D sdělil, že můj telefon je neopravitelný a jediným řešením je koupit nový. Jelikož ze zdravotních důvodů telefon nutně potřebuji, byl jsem nucen zakoupit nový (Xiaomi Redmi 13C 5G 128 GB, za 4002 Kč, faktura č. ***). Nový telefon mně byl ukázán následovně -kde se zapíná a kam se vkládá sim karta. Na zbytek jsem byl odkázán na servis cca 300 m od prodejny. K mému překvapení mně v servisu sdělili, že můj původní telefon je v naprostém pořádku, dostalo se jen smítko do konektoru. Po odstranění smítka a cca tříminutovém dobití, můj starý telefon, fungoval jako dřív. V servisu mně řekli, že prodejce mně uvedla v omyl, tuto drobnou závadu mněl rozeznat, nebo mě měl přímo poslat do servisu. i kdyby odešla baterie telefonu, lze jí jednoduše vyměnit, za třetinu ceny nového telefonu.
Proto jsem šel nový telefon vrátit (cca 25 min. po nákupu s tím, že jsem byl uveden v omyl a nový telefon nepotřebuji. Nový telefon jsem kopil na základě špatných a zavádějících informací prodavače . Jak prodavač, tek manažer prodejny mně tvrdili, že nemůžou neboť jsem opustil prodejnu.
Nevím co mám se dvěma telefony dělat. Na základě výše uvedeného požeduji vrátit prníze - telefon jsem nerozbalil.


Produkt

O novém telefonu skoro nic nevím, nikdo mě s jeho funkcemi neseznámil. Jednání a služba prodavače i manažera prodejny byla hanebná.


Požadované řešení

Žádám o zrušení nákupu, tj. vrácení peněz i prakticky nerozbaleného telefonu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2025 20:27, před 13 hodinami

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Toto právo však spotřebitel nemá v případě, že zboží zakoupil v kamenné prodejně.

V tomto případě se však zřejmě jednalo o uvedení spotřebitele v omyl. Platí, že jednal-li někdo v omylu o rozhodující okolnosti a byl-li v omyl uveden druhou stranou, je právní jednání neplatné. Týká-li se omyl vedlejší okolnosti, kterou ani strany neprohlásily za rozhodující, je právní jednání platné, ale osoba uvedená v omyl má vůči původci omylu právo na přiměřenou náhradu. Bylo-li právně jednáno v omylu vyvolaném lstí, je právní jednání neplatné, třebaže se omyl týká jen vedlejší okolnosti.

Domníváme se tedy, že by spotřebitel v tomto případě mohl namítat neplatnost uzavřené smlouvy z důvodu uvedení v omyl ze strany zaměstnance společnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Stížnost je tedy možné směřovat přímo ke společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. Kontakty na společnost nalezne spotřebitel zde: https://www.t-mobile.cz/kontakty-t-mobile.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.