Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V § 64 odst. 12 zákona o elektronických komunikacích je stanoveno, že pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Na výpadek poskytované služby však doporučujeme operátora ihned upozornit, aby mohl provést nápravu.
Na adrese jsme skutečně v době nahlášení nefunkčnosti služeb evidovali několikahodinový výpadek z důvodu vadného napájení rozbočovače signálu. Klientce jsme dnes zavolali, vysvětlili podstatu závady a jak jsme ji odstranili. Klientka byla s vysvětlením situace spokojena.
Rádi bychom upozornili, že stránky vasestiznosti.cz neslouží k nahlašování závad nebo výpadků na síti UPC. V případě jakýchkoliv podnětů, dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a případně i o uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.