Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#8168Bez signálu dnešní den

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2015, před 9 lety

Jirina Cihakova

Znění stížnosti

Nejde net ani tel.signál.


Produkt

26.10.2015 bez signalu


Požadované řešení

Okamžitá oprava.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2015 10:10, před 9 lety

V § 64 odst. 12 zákona o elektronických komunikacích je stanoveno, že pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Na výpadek poskytované služby však doporučujeme operátora ihned upozornit, aby mohl provést nápravu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.10.2015 15:05, před 9 lety

Na adrese jsme skutečně v době nahlášení nefunkčnosti služeb evidovali několikahodinový výpadek z důvodu vadného napájení rozbočovače signálu. Klientce jsme dnes zavolali, vysvětlili podstatu závady a jak jsme ji odstranili. Klientka byla s vysvětlením situace spokojena.

Rádi bychom upozornili, že stránky vasestiznosti.cz neslouží k nahlašování závad nebo výpadků na síti UPC. V případě jakýchkoliv podnětů, dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2015 13:25, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a případně i o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2015 10:06, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.