Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:587
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:85
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 79 stížnostech.

#81681Ztracený (nedoručený) balík

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

12 hodin 14 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2025, před 12 hodinami

Simon Lavrík

Znění stížnosti

Dobrý den, 14.4. mi byl poslán soukromý balík od kamaráda. Je 23.4. a balík furt nikde. Už dvakrát se jim ho nepodařilo dát do z-boxu. Tak jsem si zvolil jiné místo jak mi sami napsali. A pořád se nic neděje. Na emaily nereagují a dovolat se člověku na jejich lince je také těžké. Fakt nevím co si mám myslet. Prosím o vyřešení.
Děkuji,
S.Lavrík


Produkt

Soukromý balík od kamaráda


Požadované řešení

Prosím jen o to aby mi balík byl doručen co nejdříve. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2025 14:02, před 10 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může oprávněná osoba ze smlouvy žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.