Počet nahlášených stížností: | 587 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 85 |
Dobrý den, 14.4. mi byl poslán soukromý balík od kamaráda. Je 23.4. a balík furt nikde. Už dvakrát se jim ho nepodařilo dát do z-boxu. Tak jsem si zvolil jiné místo jak mi sami napsali. A pořád se nic neděje. Na emaily nereagují a dovolat se člověku na jejich lince je také těžké. Fakt nevím co si mám myslet. Prosím o vyřešení.
Děkuji,
S.Lavrík
Soukromý balík od kamaráda
Prosím jen o to aby mi balík byl doručen co nejdříve. Děkuji.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může oprávněná osoba ze smlouvy žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.