Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:399
Z toho za letošní rok:29
Stále v řešení:27
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#81706Nedodání zaplaceného zboží, žádná komunikace.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 hodin 53 minut

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2025, před 7 hodinami

Martin Kutra

Znění stížnosti

Dne 4.2.2025 jsem si objednal přes eshop OKAY kuchyňskou linku OBJ. č. 9130767810. Ihned po objednání zboží jsem obdržel požadavek s úhradou zboží před dodáním, obratem jsem uhradil včetně ceny dopravy a ochranného balení. Termín dodání na účtu e-shopu byl do 9. dnů. Jakmile termín nebyl dodržen, začal jsem řešit reklamaci přes eshop, telefonní kontakty byli mimo provoz a kamenné prodejny uzavřeny. Pokoušel jsem se kontaktovat emailem, ale neúspěšně. Několikrát jsem psal psal žádost o zrušení objednávky a vrácení platby. Neúspěšně.
Prosím o pomoc.
S pozdravem
MK


Produkt

Okay objednávka 9130767810


Požadované řešení

Vrácení platby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2025 14:06, před 5 hodinami

Obecně platí, že prodávající má povinnost zboží dodat ve sjednaném termínu, pokud spotřebitel uhradil jeho kupní cenu. Dále také platí, že po splnění zákonem stanovených podmínek má spotřebitel po odstoupení od smlouvy právo na vrácení finančních prostředků.

Ke společnosti OKAY s.r.o.:
Dne 10. 3. 2025 byla zveřejněna v insolvenčním rejstříku vyhláška soudu ohledně zahájení insolvenčního řízení proti společnosti OKAY s.r.o. a dne 20. 3. 2025 došlo ke zveřejnění rozhodnutí o úpadku, ve kterém soud věřitele vyzývá k přihlášení svých pohledávek, jestliže tak ještě neučinili. Spotřebitelé nyní mohou uplatnit své pohledávky v insolvenčním řízení, a to ve lhůtě dvou měsíců ode dne rozhodnutí o úpadku. K přihláškám, které jsou podány později, insolvenční soud nepřihlíží a takto uplatněné pohledávky se v insolvenčním řízení neuspokojují.

Přihlášku pohledávky lze podat pouze na formuláři, který je zveřejněn na adrese isir.justice.cz a na webových stránkách Ministerstva spravedlnosti včetně pokynů pro jejich vyplnění spolu se vzorově vyplněným formulářem. Přihlášky a jejich přílohy ve dvojím vyhotovení se podávají u Krajského soudu v Brně.

Formulář přihlášky pohledávky i se vzorem a pokyny nalezne spotřebitel zde: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Informace k insolvenčnímu řízení nalezne spotřebitel zde: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=2E8D3BA14E33F1B6E06333F21FAC8A07.

Rozhodnutí o úpadku společnosti je dostupné zde: https://isir.justice.cz/isir/doc/dokument.PDF?id=61286254.

Insolvenční rejstřík je veřejně přístupný pro každého. Dlužníka jakožto právnickou osobu pak lze dohledat podle názvu firmy, popřípadě jejich identifikačního čísla (IČO). Soud, správce ani sám dlužník nemá povinnost informovat své věřitele. V insolvenci se veškerá rozhodnutí a výzvy zveřejňují pouze elektronicky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.