Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:797
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 156 stížnostech.

#81713Zralé avokádo (plesnivé)

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2025, včera

Ladislav Břicháč

Znění stížnosti

Dobrý den,
Svitavy dne 24.4.2025 jsem si zakoupil v balíčku 2ks Zralého avokáda, rozkrojil jsem a ze zralých avokád byla uvnitř velmi plesnivá avokáda


Požadované řešení

Bylo by fajn aby asi dlouhodobě zabalené potraviny nebyly vystaveny v regálech a nalepena akční sleva, ale rovnou hozené v kontejneru na odpadky
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2025 07:14, včera

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.