Počet nahlášených stížností: | 797 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den,
Svitavy dne 24.4.2025 jsem si zakoupil v balíčku 2ks Zralého avokáda, rozkrojil jsem a ze zralých avokád byla uvnitř velmi plesnivá avokáda
Bylo by fajn aby asi dlouhodobě zabalené potraviny nebyly vystaveny v regálech a nalepena akční sleva, ale rovnou hozené v kontejneru na odpadky
Děkuji
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.