Společnost


Jaromír Končický

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#8172Reklamace power banky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2015, před 9 lety

Eva Zambova

Znění stížnosti

Dobry den, 31.8.2015 jste prevzal muj balicek s reklamaci power banky a nic se nedeje, na prazske pobocce mi sdelili, ze jsem mela balicek poslat tam.Zadam vas timto, aby jste poslal balicek zpet, nebo na adresu kam patril. Navic se neda s vasi firmou komunikovat, na emaily neodpovidate a telefony zvefate opravdu sporadicky.
Jedna se o powre banku objednanou 12.8. Potom jsme spolu mluvili a zadilala jsem reklamaci, ktetou jste 31.8. prevzal v Kostelci.
Moje adresa je Tvarozna 17 66405
Zadam vas o vyreseni tohoto problemu
Eva Zambová


Produkt

Power banka 20000??b


Požadované řešení

Vyreseni reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2015 13:33, před 9 lety

Spotřebitelka může uplatnit reklamaci výrobku v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání, což spotřebitelka učinila zasláním výrobku na adresu místa podnikání podnikatele dle živnostenského rejstříku Skalka 411, 281 63, Kostelec nad Černými lesy. Dle Reklamačního řádu platného pro nákup v e-shopu www.kralovskanabídka.cz je třeba odeslat reklamované zboží na adresu prodávajícího: Jaromír Končický, Na Harfě 712/7, 190 00 Praha 9.

Prodávající podle zákona (§ 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele) musí přijmout reklamaci v kterékoli své prodejně se shodným sortimentem prodávaného zboží. V případě, že nemá takové obchodní prostory, lze reklamaci směřovat rovněž na adresu jeho sídla, popřípadě místa podnikání.

Dalším možným subjektem, u kterého je možné uplatnit reklamaci je záruční servis, pokud je v potvrzení o právech ze záruky určen k opravě zboží. Pokyny prodávajícího kontaktovat určený servis je nutné uposlechnout, pokud je servis v místě prodávajícího nebo v místě pro spotřebitele bližším než prodejna.

Pokud prodávající nepřijme zboží k reklamaci, lze takové jednání kvalifikovat jako správní delikt dle § 24 odst. 7 písm. t) zákona o ochraně spotřebitele a podnikateli může být uložena pokuta až do výše 3000000 Kč. Dozorovým orgánem v této oblasti je Česká obchodní inspekce.

Pokud podnikatel převzal zásilku se zbožím a nepředal ho k reklamačnímu řízení, drží věc neoprávněně, neboť k tomu nemá právní důvod. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení a podnikatel má povinnost vydat věc zpět svému vlastníkovi.

Platí vyvratitelná právní domněnka o dojití zásilky odeslané s využitím provozovatele poštovních služeb. Má se za to, že taková zásilka došla druhé straně třetí pracovní den po odeslání. Tento den je tak považován za den, kdy byla reklamace uplatněna. Rozhodující bude prokázat, že zboží bylo k reklamaci opravdu odesláno, což spotřebitelka může učinit na základě podacího lístku či dodejky, písemného vyjádření prodejce o převzetí zásilky. Prodávající má na vyřízení reklamace 30 dnů. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od ní odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2016 15:19, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.