Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 3.9.2015 jsem uzavřela objednávku.
Platba provedená kartou nebyla zaúčtována, proto jsem 14.9.2015 převedla peníze z účtu v rámci stejné banky- připsáno obchodu obratem.
Dne 16.9.2015 jsem opět obdržela výzvu k úhradě. Platbu dohledali až 17.9.2015.
Obdržela jsem zboží 18.9.2015 a 22.9.2015 jsem vrátila jednu z položek - bundu na adresu uvedenou na faktuře (Praha 4).
Zásilka nebyla vyzvednuta a po doslání do prodejny v Třebíči byla převzata 12.10.2015.
20.10.2015 jsem obdržela email:
From: info@brajgl.cz [mailto:info@brajgl.cz]
Sent: Tuesday, October 20, 2015 1:29 PM
Subject: Vrácena část obj. 47229
Dobrý den,
dnešním dnem jsem zaevidovala část vrácené objednávky a do 14 dnů Vám budou vráceny finanční prostředky na číslo účtu uvedené v protokolu o zpětném zaslání zboží.
Zároveň Vás musím upozornit, že jste zásilku zaslala na nesprávnou adresu, tedy do Prahy namísto do Třebíče. Pražská pošta nám zboží sice přeposlala, ale naúčtovala nám poplatek, tzv. dosílku ve výši 69 Kč, kterou nyní budeme vyžadovat po Vás, resp. bude ponížena částka na vrácení.
V případě nejasností mě neváhejte kontaktovat. Děkuji
--
S pozdravem a přáním hezkého dne
Kateřina Tesařová
Zákaznický servis Brajgl.cz
Infolinka: +420 775 101 575
http://www.brajgl.cz
Na tento jsem reagovala:
Dobrý den,
dovoluji si upozornit na ustanovení, které dokládá na Vámi níže uvedené ponížení ceny o částku za dosílku nemáte z právního hlediska nárok.
S odkazem na nový občanský zákoník sděluji:
(1) Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.
(2) Pro zákazníka je směrodatné adresa sídla a adresa uvedená v obchodním rejstříku. Také na webu v sekci o nás prezentujete jen adresu Praha.
(3) Informace o jiné dodací adrese není na faktuře, ani není obsažena ani v obchodních podmínkách Brajgl.cz se kterými jsem se před uzavřením smlouvy seznámila a ve kterých je mimo jiné stále uvedeno: Odstoupení od smlouvy
Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě a celá záležitost bude vyřízena ze strany Brajgl.cz v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů. Po navrácení zboží, prodávající převede odpovídající částku na Váš bankovní účet. Krabice s obuví, které nebudou zabaleny do papíru nebo smršťovací fólie nebudou přijímány nebo bude účtován poplatek 100 Kč za poškození obalu.
Přestože nový obč. zákoník je účinný od 1.1.2014 a vaše obchodní podmínky rok poté(účinné od 1.12.2014), neobtěžovali jste se je aktualizovat dle platné právní úpravy.
Věřím, že nebude nutné záležitost řešit prostřednictvím ČOI a prosím o úhradu plné částky: Celkem 860Kč.
Děkuji a jsem s pozdravem.
Tůmová
Žádná reakce již nepřišla, zpráva byla přečtena a peníze dosud nedorazili - je to již více než 14 dní od převzetí vráceného zboží.
Pozn. dTestu: dne 4. 11. 2015 obdržela spotřebitelka z e-shopu následující zprávu:
Dobrý den,
děkujeme za informaci, ale bohužel musím říci, že informaci o tom, kam zaslat vrácené či reklamované zboží je uvedeno na našich stránkách, viz. http://www.brajgl.cz/reklamace_zaruka
Dále je tato informace uvedena v protokolu o zpětném zaslání zboží, který jste vlastnoručně vyplnila, bohužel asi nepřečetla do konce. To je nám líto, ale bohužel nelze s tím nic nyní dělat.
Mohla jste zavolat i na infolinku či se dotázat e-mailem, tak jak to dělá spoustu jiných zákazníků, kde bych Vám napsala správnou adresu, pro jistotu. Bohužel se tak nestalo.
V případě nejasností mě neváhejte kontaktovat. Děkuji
---
S pozdravem a přáním hezkého dne
Kateřina Tesařová
Zákaznický servis Brajgl.cz
Infolinka: +420 775 101 575
http://www.brajgl.cz
LA Gear Long Jacket Ladies, black - M Kód: 668881.0_M 1 ks 791 Kč
Vyplacení částky za zboží 791Kč + mnou uhrazené poštovné 69Kč , celkem 860Kč na můj účet.
Děkuji
Markéta Tůmová
|
Tweet |
Podle § 19 zákona o ochraně spotřebitele má prodávající povinnost přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Spotřebitel má tedy možnost vrátit zboží i na fakturační adresu společnosti a to i v případě, že společnost uvede ve svém reklamačním řádu jinou adresu (spotřebitelé by měli toto respektovat, není to však jejich povinnost, naopak prodávající má povinnost přijmout zboží k reklamaci). Obdobně to platí i v případě odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Pokud by společnost kladla podmínky, které by omezovaly právo spotřebitele odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, jsou tyto podmínky nicotné.
Požadovat, aby spotřebitel hradil dosílku za přeposlání zboží mezi provozovnami prodávajícího, je tedy nepřiměřený požadavek a k nepřiměřeným požadavkům se ve spotřebitelských smlouvách nepřihlíží.
Dobry den, pani Tumova,
ac je jiz vec vice nez mesic vyresena az nyni mame prihlasovaci udaje a tedy moznost na vec reagovat.
Omlouvame se Vam za chybne a neopravnene uctovanou dosilku ve vysi 69kc, ktera Vam jiz byla navracena. Dulezita vec, ktera zde neni uvedena je, ze jste nam vracela pouze cast zbozi, tedy nektere polozky jste si ponechala. Od smlouvy jste tedy odstoupila pouze castecne a proplaceni postovneho Vam v takovem pripade nenalezi (overovali jsme primo na infolince dtestu). 100% kupni ceny za vracenou polozku Vam bylo proplaceno.
Jeste jednou se omlouvame, cely spor vznikl pouze diky nasi chybe a mrzi nas komplikace Vam zpusobene.
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.