Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
22.10.2015 jsem na prodejně Příbram zakoupila dámskou obuv za 849kč.Při placení mě prodavačka upozornila,že obuv je syntetická a je nutno jí ošetřit impregnací.Přišla jsem domu a obuv impregnací nastříkala.Během několika málo sekund začaly obě boty bělat a po celých botách se utvořily mapy.Ihned jsem obuv vzala a jela jí na prodejnu reklamovat.Již jiná paní prodavačka se mě optala jestli jsem použila impregnaci na syntetiku,tak jsem jí odpověděla,že ano a ona jestli to byla impregnace jejich firmy.Nebyla,ale nikdo mě neupozornil,že musím používat impregnaci jen značky Deichmann.Dokonce ani v přiloženém inf.letáku to napsáno není.Šokovala mě paní prodavačka,když mi začala vysvětlovat,jak se impregnace provádí.Opravdu jsem boty nenastříkala z 1cm,..a když se každá bota impregnuje jinak,tak to má personál na prodejně sdělit.Boty vzala na reklamaci.Přišla jsem domu a tou samou impregnací nastříkala ještě dvoje boty,botám se nic nestalo.Tuto impregnaci používám již po několikáté.27.10.2015 jsem si reklamaci byla vyzvednout.Reklamace je zamítnuta-nedostatečná či nevhodná údržba,poškození uživatelem,s tím že reklamaci neuznala vedoucí prodejny p.Skuhrovcová.V mém botníku jsou převážně boty této značky,nikdy jsem boty u této společnosti nereklamovala a je to velké zklamání věrného zákazníka.
11101612,vel.40.Vysoce modní obuv Graceland
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Ustanovení § 2170 občanského zákoníku říká, že právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
To znamená, že kupující by za způsobenou vadu odpovídal pouze v případě, že by se zbožím nakládal v rozporu s instrukcemi výrobce či jiným zcela nevhodným způsobem. Jestliže prodávající spotřebitele neupozornil na nevhodnost použití běžného ochranného prostředku jiné značky, ačkoli jeho nevhodnost nemohla být spotřebiteli zcela zřejmá, neměl by za takto způsobenou vadu spotřebitel odpovídat.
Nesouhlasí-li spotřebitelka se způsobem vyřízení reklamace, může trvat na jejím řádném vyřízení a požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze namísto uvedených nároků i přiměřenou slevu z kupní ceny.
Neuzná-li prodejce reklamaci, je možné jeho rozhodnutí též rozporovat předložením znaleckého posudku, který potvrdí tvrzení spotřebiteky, že se jedná o vadu použitého materiálu. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.
"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.