Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:589
Z toho za letošní rok:68
Stále v řešení:85
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 81 stížnostech.

#81756Neodeslaný balík

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2025, před 15 hodinami

Petr Dvořáček

Znění stížnosti

Dobrý den,
21.4 2025 jsem vložil balík do Z-boxu (díly na motorku) který měl být doručen k dalšímu zpracování. (chemické čištění hliníku).
po týdnu kdy se balík ani nehnul sem začal řešit se zák. linkou. kde jsem se nic nedozvěděl a evidentně pouze omáčka ,že se na tom pracuje atd. po 3 dnech jsem volal znovu a stejná omáčka ,že mají 5 dnů na řešení.
Takže balík již 9.den je nezvěstný a já nemám žádné informace. nejvíc mě štve jejich podpora kde vám vlastně nic neřeknou jen omáčku co mají naučenou.
je balík stále v Z-boxu --- nevíme.
je balík ztracen v depu?--- nevíme.
zatím nikdo z těchto banálních informací neprověřil.
Nejhorší jednání které jsem zažil. už tuto společnost nikdy víc.


Produkt

doručení balíku na adresu


Požadované řešení

Chci najít svůj balík.
buď odeslat na místo určení nebo mě.
nebo náhradu škody a ušlého zisku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2025 07:27, před 15 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může oprávněná osoba ze smlouvy žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.