Společnost


Dual Sport Pro s.r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8179Neuznaná reklamace bundy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2015, před 9 lety

Anna Zbončáková

Znění stížnosti

V listopdu 2014 jsem si koupila lyžařskou bundu od výrobce Nell.cz 14810-BLK vel.M.za 2790,00 Kč. Po 3. měsíčním občasném nošení jsem zjistila, že bunda se odírá na spodní straně rukávu a na zádech. Na základě toho, jsem bundu reklamovala v prodejně v Třinci, tam mi řekli, že asi nosím na rameni tašku, ale reklamaci vypsali. Po měsíci jsem šla do prodejny pro výsledek, reklamace nebyla uznána, protože bunda je lyžařská, není určena pro běžné nošení a vada je způsobena opotřebením. Bunda do té doby se ještě nezašpinila, nebyla praná, tudíž se nemohla ani opotřebovat. Takto jsem opětovně reklamovala celkem 4x, pořád se stejným vyjádřením a teprve na posledním dopise se podepsal reklamační zaměstnanec bez jakéhokoli udání kontaktu na sebe. V září jsem bundu vyzvedla s ohromným zklamáním k poměru cena. Pak jsem se rozhodla v říjnu 2015, že bundu zašlu výrobci, aby svůj výrobek zkontroloval a ohodnotil vadu materiálu. Bunda se vrátila za 2 dny zpět s vyjádřením, že prodejce postupoval podle zákona, znovu bez jména a kontaktu osoby, co bundu prohlédla, jenom razítko s parafou. Pak jsem znovu napsala mailem dopis na vedení firmy, aby mi sdělili, kdo vlastně rozhodl a od ředitele jsem dostala mail,že už z principu se nebudou reklamací zabývat, neboť se mu nelíbila moje stížnost. Minulý týden jsem ještě zareagovala na jeho mail a tím to skončilo. Tak sedím a přemýšlím o našich firmách a jejich vedeních, že je jim jedno, že zkrátka o zákazníka nejde, dle jejich doporučení se mohu soudit.V návodu pro používání výrobku není napsáno, že při použití lyžařské bundy se nesmí používat batůžek, aby se výrobek neodřel!!!!!!


Produkt

lyžařská bunda zn. Nell 14810-BLK vel. M , cena 2790,00 Kč, používaná velmi málo, nikdy nezmokla, nikdy jsem ji neměla, když sněžilo, dosud nebyla praná , není zašpiněná


Požadované řešení

Poškození nejde opravit, bunda je zhotovena ze 2 druhů materiálu, puntíkatého a jednobarevného černého a právě ten černý má známky poškození. Za tak krátkou dobu při občasném nošení nelze kvalitní výrobek při užívání mechanicky opotřebovat. Z toho důvodu žádám výměnu bundy za novou nebo vrácení peněz, neboť výrobek neodpovídá kvalita-cena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2015 10:12, před 9 lety

Na přání společnosti Dual Sport Pro s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2016 13:56, před 9 lety

Jelikož společnost prozatím neprojevila zájem se k případu vyjádřit, žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.2.2016 20:26, před 9 lety


Anna Zbončáková

Dobrý den,
nevím co bych ke svému sdělení ještě dodala. Obchod Dual sport v Třinci je již zrušený cca 3-4 měsíce. Myslím, že jejich reklamační pracovník pan Šalapatka je "mistr ve svém oboru", takového člověka, který umí vyřídit reklamaci ke spokojenosti svého zaměstnavatele, takového každý potřebuje pro svou firmu. Prodejce nepřichází o své peníze a nemusí řešit nic se svým dodavatelem, tady v tomto případě s českým výrobce PRONELL. A také tento výrobce si musí vážit takového svého obchodního partnera, pak se mají všichni dobře a mohou vyrábět a prodávat své zboží vesele dál, ale kromě spotřebitele, který je jejich chováním zděšen.Mohu si dát na bundu vypracovat znalecký posudek, jak dneska uvedl v ČT v pořadu SAMA DOMA pracovník ČOI, ale také,jak podotkla p. Lekešová, že to spotřebiteli za ty nervy nestojí - a to je to jádro věci. Prodejce mlčí, výrobce se směje a spotřebitel pláče. To je ukázka firemní kultury fy Dual sport a také výrobce fy PRONELL. Jedním dopisem vše vyřízeno, tak rozhodli, veto. Přeji pěkný den, Anna Zbončáková, Třinec

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2016 10:36, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor je možné řešit v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.