Společnost


TelemediaInteracTV Ltd

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8182Nekalé praktiky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
28.10.2015, před 9 lety

Lenka Chramostová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne tj.4.10.2015 jsem se telefonicky přihlásila do soutěže na TV Kino Barrandov -Rychlá hra, najdi 1 rozdílný obrázek,v čase od 13.50-14.56 hod.
Nejprve se mi ozývalo že mě přepojí na dívky, ale já neměla zájem o EROTIKU, ale o soutěž. Celkem 12 připojení a po 38-42 sekundách to vypadávalo i když mi to počítá 1 minutu, Následně se mi celých 32 minut ozývalo vyčkejte na spojení a ve studiu nikdo nezvonil a moderátorka neustále říkala že nikdo nevolá a přitom mě jejich program do studia nepustil celých 32 minut. Tato zkušenost mě stála 4 140 Kč.

Dále můžete zavolat na linku 283 025 025, na té je záznamník a zpět vám stejně nezavolají.
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání jim udělila 7.9.2015 a 30.9.2015 pokuty. Jak je možné, že je nezruší
S pozdravem,
Chramostová


Požadované řešení

Žádala jsem o vrácení peněz, reklamací jsem poslala 4.10.2015

Jde mi také o to, že v době od 13-15 hod.
1) pokud v této době kdy vysíláte , nazvěme to hry, Vám zavolají i děti, tak automaticky jim nabízíte nejprve veselé dívky, čili erotiku a pak následně přepojení

2) dále jsem Vám psala, že po zhruba 40 sec . hovor vypadne, ale Vám nabíhá cena za 1 minutu, což jsou tzv. nekalé praktiky

3) vzhledem k tomu, že musíte mít ze zákona možnost kontroly serverů, tzn. zpětně zjistíte u každého tel.čísla provolaný čas

4) žádala jsem o vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2015 14:48, před 9 lety

Společnost TelemediaInteracTV Ltd využívá pro zprostředkování komunikace se soutěžícími tak zvanou barevnou linku, jejíž zpoplatnění závisí na sazebníku každého operátora. O tomto zpoplatnění telefonní linky není však společnost povinna zákazníka informovat.

Pokud spotřebitel volá na linku některé společnosti, měl by si vždy pečlivě ověřit, zda tato linka nepodléhá nějakému zpoplatnění. Vodítkem pro něj může být zejména předvolba telefonního čísla. Přehled barevných linek včetně cenových tabulek je k nalezení mimo jiné i v sekci články na serveru www.dtest.cz.

V tomto případě se nejedná o státem provozovanou či regulovanou hru, která by podléhala režimu zákona č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách, podmínky soutěže tedy určuje provozovatel. Soutěžící by se s nimi měl před vstupem do soutěže důkladně seznámit.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme též spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2016 15:17, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.