Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#8185Zkažené Jaternice Globus

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
28.10.2015, před 9 lety

Jiří Mužík

Znění stížnosti

Pravidelně si v Globusu kupujeme Jaternice u pultu s masem. Dnes, 28.10.2015 v 10:13 hodin dopoledne, v Globusu na Zůičíně jsme si koupily 2 jaternice, které jsme si chtěli dát k večeři. Bohužel, nedají se jíst. Jaternice má kašovitou konzistenci a vytéká z ní velké množství tekutiny, chuťově je to odporné. Když se k tomu čichne, nespecificky to zapáchá. Otřesný zážitek a zkažený večer.


Produkt

Jaternice Globus


Požadované řešení

Žádáme Vás o důslednou kontrolu kvality vašich vlastních produktů, toto nesmí stávat! Nechci vracet peníze, jde jen o pár korun, ale jelikož nakupujeme jídlo pouze u Vás, nezlobili bychom se za nějaký slevový kupon. Ale nejdůležitější je kontrola kvality a důslednost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2015 08:12, před 9 lety

Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V daném případě Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Nemá-li zboží požadované vlastnosti, je třeba jej neprodleně reklamovat přímo na prodejně a žádat za něj náhradu. U potravin, jejichž jakost má omezenou trvanlivost by měla být reklamace uplatněna co nejdříve. Pokud zboží nemá odpovídající jakost, má spotřebitel právo na dodání nové věci bez vad. Není-li to možné, může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz. Namísto toho lze žádat i přiměřenou slevu z kupní ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.11.2015 12:12, před 9 lety

Vážený pane Mužíku,
děkujeme Vám za upozornění a ihned prověříme technologické postupy. Jedná se opravdu o ojedinělý případ a vzhledem ke každodenní výrobě již zpětně nejsme schopni prověřit Vámi zmiňovanou šarži výrobku. Produkty tohoto druhu je nutno reklamovat co nejdříve přímo na prodejně, kde je k těmto reklamacím vždy přistupováno individuálně. Doposud jsme nezaznamenali žádnou jinou stížnost na kvalitu jaternic od jiných zákazníků - pouze od Vás.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2015 09:09, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2016 18:55, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.