Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Pravidelně si v Globusu kupujeme Jaternice u pultu s masem. Dnes, 28.10.2015 v 10:13 hodin dopoledne, v Globusu na Zůičíně jsme si koupily 2 jaternice, které jsme si chtěli dát k večeři. Bohužel, nedají se jíst. Jaternice má kašovitou konzistenci a vytéká z ní velké množství tekutiny, chuťově je to odporné. Když se k tomu čichne, nespecificky to zapáchá. Otřesný zážitek a zkažený večer.
Jaternice Globus
Žádáme Vás o důslednou kontrolu kvality vašich vlastních produktů, toto nesmí stávat! Nechci vracet peníze, jde jen o pár korun, ale jelikož nakupujeme jídlo pouze u Vás, nezlobili bychom se za nějaký slevový kupon. Ale nejdůležitější je kontrola kvality a důslednost.
|
Tweet |
Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V daném případě Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.
Nemá-li zboží požadované vlastnosti, je třeba jej neprodleně reklamovat přímo na prodejně a žádat za něj náhradu. U potravin, jejichž jakost má omezenou trvanlivost by měla být reklamace uplatněna co nejdříve. Pokud zboží nemá odpovídající jakost, má spotřebitel právo na dodání nové věci bez vad. Není-li to možné, může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz. Namísto toho lze žádat i přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vážený pane Mužíku,
děkujeme Vám za upozornění a ihned prověříme technologické postupy. Jedná se opravdu o ojedinělý případ a vzhledem ke každodenní výrobě již zpětně nejsme schopni prověřit Vámi zmiňovanou šarži výrobku. Produkty tohoto druhu je nutno reklamovat co nejdříve přímo na prodejně, kde je k těmto reklamacím vždy přistupováno individuálně. Doposud jsme nezaznamenali žádnou jinou stížnost na kvalitu jaternic od jiných zákazníků - pouze od Vás.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.