Společnost


EUROFORM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8187Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.10.2015, před 9 lety

Petr Šimek

Znění stížnosti

Dne 10.6.2015 jsme si objednali interiérové dveře od firmy EUROFORM s.r.o.Jelikož se jednalo o atypické rozměry,bylo ve smlouvě stanoveno,že dveře musí zaměřit jejich vlastní technik.Protože jsme nečekali žádné komplikace při osazování do kovových zárubní,z toho důvodu jsme neobjednali montáž.Po doručení(12.8.)jsme zjistili,že jedny dveře nejdou vůbec zavřít a druhé po zavření nepřilnou ke KZ místy o 1cm+sedí na dvou pantech ze tří.Firmu jsme kontaktovali hned po zjištění závady.Z jejich strany nebyla žádná konkrétní odpověď.Dne 6.9.jsme vyplnili reklamační protokol a čekali dál na vyjádření.Dne 11.9.nám přišel e-mail se zamítnutou reklamací.(Jedním z důvodů neuzání reklamace bylo i to,že jsme neměli ve smlouvě požadavek,aby dveře přilnuly k zárubním,což nám přijde naprosto absurdní.Že by mohl nastat takový problém,nás nikdo předem neinformoval i když věděli,že se jedná o staré KZ).


Produkt

Interiérové dveře KLASIK-plné(výrobce SOLODOOR), dutinková DTD. Atypické rozměry


Požadované řešení

Požadujeme uznání reklamace a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2015 16:12, před 9 lety

Opatřil-li zhotovitel věc zpracovanou při provádění díla, má stran této věci, pokud se stala součástí díla, postavení prodávajícího. To znamená, že se uplatní ustanovení o koupi zboží v obchodě. V takovém případě má spotřebitel dvouletou lhůtu od zakoupení zboží k uplatnění práva z vadného plnění. Pokud věc nemá vlastnosti, které byly sjednány nebo které se od věci dají očekávat, má spotřebitel právo na odstranění vady. Není-li to možné, může požadovat dodání nové věci nebo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2016 18:35, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.